Bullshit schreef:
(...)
Je bent een béta. Dan zou je dus moeten hebben begrepen wat ik schreef, maar laat ik het toch maar herhalen: Mensen die het niet als serieuze hobby hebben en het gewoon cool vinden om zo'n camera te hebben. Telefoons van 500 euro vind ik wel een extreem voorbeeld, ik weet er niet eens een op te noemen van 500 euro. Je weet best wat ik bedoel lijkt me.
Wat heeft mijn bèta zijnde er nu weer mee te maken? Doe niet alsof ik achterlijk ben aub. Ik snap best dat dat een deel er van is, maar zoals jij het verwoord -vooral in de beinpost- lijkt het net alsof je dat van iedereen vindt. Als het mensen zijn die gewoon denken van 'oh, dat is duur en dus moet ik het hebben, ook al doe ik er geen ene flikker mee. Papa/mama, koop dat voor mij.' dan vind ik het ook raar, maar er zijn genoeg (jonge) mensen waarbij het geen hobby lijkt te zijn waarbij het wel zo is. Zulke ken ik er persoonlijk genoeg, waarbij het geen hobby lijkt te zijn, alsof ze er gewoon mee pronken, maar waar bij blijkt dat het een passie van ze is.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.