• Ik heb om 8.00u de bus genomen, die er meestal een half uur doet om van Bodegraven naar Gouda te komen. Ik ging samen met J en N. De bus deed er meer dan een uur over. We stonden een half uur op de Breevaart in Gouda vast. Ik en J moesten om 9.00u bij onze mentrix thuis zijn voor het kerstontbijt en N om 9.00u op school voor haar kerstontbijt. De bus kwam om 9:05u pas aan en in de bus konden we onze mentrix niet bereiken via mobiel om te vertellen dat we later zouden zijn. Bij school aangekomen zaten S, E en S' moeder al in de auto te wachten op mij en J. We stonden op weg naar onze mentrix (in Gouda) nog 20 minuten in de file voordat we bij haar huis kwamen. Uiteindelijk binnen komen we erachter dat degene wie we geld hebben gegeven om ons kerstontbijt te verzorgen er niet was en vertelde haar vriendin dat ze er drank en peuken van heeft gekocht? (ENBEDANKTMAARWEERHÉ ) Dus hebben we met onze klas alleen vlamtosti's, gekookte ei, cake en brie kunnen eten en alleen warme chocomelk gedronken. Van onze mentrix hoefden we daarna niet meer naar de kerstviering op school. Dus heeft de moeder van s ons opgehaald en bij haar huis afgezet. Ik en J gingen met de bus terug en gingen de deur van de kerstviering even op een kiertje opendoen. Komt er ineens een wijf aan die ons naar binnen duwt. Dus wij moesten daar blijven. Eindelijk verlost gingen ik, J en N op de bus wachten. We hebben letterlijk 2 uur gewacht maar de bus kwam niet, dus zijn we terug gegaan naar S' huis. Daar hebben we warme chocomelk gekregen. Ik had m'n vader gebeld of hij ons wilde komen ophalen, dat wilde hij wel. Uiteindelijk zie ik een uur later 6 gemiste oproepen op m'n mobiel, blijkt dat hij allang stond te wachten in de sneeuw en daarna terug naar huis is gegaan. J had haar vader gebeld die ons toen wel wilde ophalen. Het laatste stukje van het spoor naar mijn huis (10 minuten) moest ik zelf al glibberend en glijdend lopen. Maar hier ben ik dan thuis! ;p

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 16:58 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Welkom thuis _O_
    trouwens leuk kind hé die er peuken en drank van koopt ;s


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    oh. Arme jij :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eros schreef:
    Welkom thuis _O_
    trouwens leuk kind hé die er peuken en drank van koopt ;s

    We waren zóóóó boos op haar. T.T


    *insert philosophical cringe expression here*

    BadHero schreef:
    oh. Arme jij :')

    Ik ben zo vreselijk zielig. -huilt-


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    We waren zóóóó boos op haar. T.T


    snap ik, gewoon als je haar weer ziet ; BAM
    en dan ligt ze op de grond en dan gooi je peuken en drank over haar heeen gehe (cat)
    of is dat te erg? ;4


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Peuken en drank? Gaf ze jullie niet eens n sigaret? xd
    Nee serieus die gaat écht op de kop krijgen!

    Boh.. teveel tekst.
    Maar je hebt het gered :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tanzdiktator schreef:
    Boh.. teveel tekst.
    Maar je hebt het gered :]

    WEmo schreef:
    Peuken en drank? Gaf ze jullie niet eens n sigaret? xd
    Nee serieus die gaat écht op de kop krijgen!

    Als jij mijn klas kent, moet ze bang zijn als ze weer op school komt HAHAHAHAH.


    *insert philosophical cringe expression here*