• Zonder ook maar enige emotie keek ik naar het graf van de vrouw die ik nooit gekend had.
    Elk jaar voordat ik naar Zweinstein vertrok, ging ik langs bij het graf van de vrouw die zich opofferde om mij op de wereld te zetten. De beste volgeling die mijn vader ooit had gehad, stemde in Voldemort zijn kracht nog sterker te maken door iets ter wereld te scheppen dat hem hoe dan ook trouw zou zijn.
    Mij.
    Deze vrouw, zou officieel mijn moeder zijn geweest. Heeft negen maanden lang van me gehouden, om zich daarna tot dood vooroordeel te laten worden.
    En dat alles, om de kracht van de man waarvan ze hield, voort te zetten.

    Albert Perkamentus. De beste man, geeft iedereen een tweede kans. Zo ook Purslane Vilijn. Dochter van de wel besproken Marten Vilijn.
    Volgens het wijze schoolhoofd, kan geen enkel kind, iets doen aan zijn of haar afkomst. Zo ook Purslane niet. Dus, heeft Purslane, een kans aangeboden opgekrechen. waardoor ze nu al 6 jaar op Zweinstein zit.
    Iets waar ze hoe dan ook gebruik van maakt.


    Rollen;
    1 beste vriendin;
    Kiki Vera Mall
    5 Jonge, trouwe volgelingen;
    ~Taylor Mia Smith
    ~Sophia Rose Thail
    ~
    ~
    ~
    4 vijanden;
    ~Charlie Santana Timaro
    ~Marie Joanna Brown
    ~
    ~

    Wat ik wil weten;
    Rol;
    Helle Naam;
    Roepnaam;
    Leeftijd;
    Afdeling;
    Schooljaar;
    Foto+UIterlijk;
    Karakter[in verhaaltjevorm];
    Huisdier;
    Thuissituatie;
    Crush;
    Patronus;
    Favorite+Minst Favorite vak;
    Favorite+Minst Favorite Leraar;
    Extra;
    Title?;

    ~Zelf zit Purslane in het 6de jaar, en is word dus bijna 17. Ze Zit in Zwadderich denk daaraan.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 18:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Vijand
    Volledige naam: Marie Joanna Brown
    Roepnaam; Marie
    Leeftijd; 16 jaar
    Afdeling; Huffelpuf
    Schooljaar; Het zesde leerjaar
    Foto & Uiterlijk; Marie heeft lang donkerbruin haar wat erg steil is en mooi past bij haar goudbruine ogen die erg groot en glimmend zijn. Ze heeft zalmroze lippen, een wat bleke huid en een slank tot mager postuur. Marie heeft een hele kattige en gemene gezichtsuitdrukking maar zo is ze totaal niet, ze is één van de liefste personen die je je zou kunnen voorstellen. Ze draagt op school keurig haar schooluniform die ze matcht met de kleuren van Huffelpuf en in haar vrije tijd draagt ze graag kleren met tijgerprint.
    Karakter; Door haar kattige en gemene uitdrukking, denken veel mensen dat Marie een gemeen persoon is en dat ze thuishoort in Zwadderich. Maar die dingen zijn stuk voor stuk niet waar. Marie is een trouw persoon die nooit haar vrienden in de steek zal laten. Ze is erg verlegen als ze mensen nog maar kort kent, maar later word ze meestal wel veel opener, behalve bij jongens want daar blijft ze verlegen bij. Marie is een onzeker meisje, wat totaal niet nodig is. Marie is erg betrouwbaar en zou nooit een geheim doorvertellen of openbaar maken. Marie is behoorlijk populair op Zweinstein, wat komt omdat ze de beste tovenares is in Kruidenkunde in meer dan duizend jaar. Marie is erg vriendelijk, en probeert altijd iedereen te helpen met hun problemen wat haar erg behulpzaam maakt.
    Huisdier; Met toestemming van de school mocht ze een das, en hij heet Stan.
    Thuissituatie; Het is een rijk gezin, en volbloed. Maar het gezin geeft hier helemaal niets om en beschouwd iedereen als gelijksoortige.
    Crush; Benno Zabini, maar ze durft dit tegen bijna niemand te zeggen omdat hij een Zwadderaar is.
    Patronus; Das
    Favoriete + minst favoriete vak; Marie's favoriete vak is Kruidenkunde en haar minst favoriete vak is toverdranken. Marie is met Kruidenkunde de beste van de school.
    Favoriete + minst favoriete Leraar; Marie's favoriete leerkracht is Professor Stronk en daar is ze ook het lievelingetje bij, haar minst favoriete leerkracht is Professor Sneep.
    Extra; Marie houd er erg van om naar Zwerkbal wedstrijden te kijken, en te koken. De houtsoort van haar toverstaf is Es, de kern is Haar uit de staart van een Eenhoornhengst en is 22 cm lang en uitstekend geschikt voor spreuken met planten en voedsel.
    Title?; The Battle of Hogwarts.


    Behind every great man there’s a great woman