• Ik ben erg goed bezig met mijn story Untamed. Maar er is één verhaal wat ik écht graag ook zou willen af maken! The Gang!
    het heeft dagen in de top stories gestaan, ik had 30 of meer abo's, hoofdstukken werden honderde keren gelezen, ik was er trots op!
    Nu ga ik Untamed niet in de steek laten! Ik ga eerst minimaal 3 hoofdstukken vooruit werken, mijn teking voor Sem, Daryl en Nynke en hun hoofdstukke schrijven. Vervolgens ga ik op nieuw zerder aan The Gang!
    Ik ga me nu niet volledig storten op The Gang en iedere dag een hoofdstuk plaatsen, want ik ben bang Untamed te verwaarlozen!

    Maargoed, The Gang. Het is een verhaal gebaseerd op The Quizlet Gang. Het word herschreven.
    Jana, Sem, Nicky, Gaby, Geesje, Danique, Jellanie, Lotte, Rose, Laura, Sandra, Sarah, Moniek en Sevda komen terug!
    Deze mensen zijn op de plek, de plek waar ze zijn op gegroeit. De straat! Ieder heeft een eigen karakter. Vrienden zijn ze niet, sterker nog er zijn regelmatig ruzie. Maar ondanks dat vertrouwen ze altijd op elkaar!

    Deze mensen komen recht uit het Topic van The Quizlet Gang, er zijn een paar weg gelaten omdat het anders te druk werd.
    Voor mensen die er in zitten, uitstappen kan altijd maar er in stappen gaat niet. -Uitzonderingen bestaan-

    Oke even iedereen op de hoogste gebracht ^^
    Om dit topic levend te maken: Iemand nog iets te vertellen/reageren over stories? Schrijftips? Een verhaal wat écht geweldig is? Hieronder staat een mooi wit balke ^^