• Er zit praktisch geen verschil tussen een advocaat en een leugenaar; Stem en geef je mening. (krul)
    Denk hierbij niet alleen eraan dat advocaten de regeltjes na moeten leven, want ze verdedigen ook de schuldigen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Nee, advocaten verdraaien de waarheid.


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    Nee, advocaten verdraaien de waarheid.


    Maar dat doen (sommige) leugenaars ook. Mehehe. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    (...)

    Maar dat doen (sommige) leugenaars ook. Mehehe. (krul)


    Dan vertellen ze geen leugens meer en zijn het geen leugenaars meer haha.


    Your make-up is terrible

    ik weet niet of alle advocaten zo zijn, maar mijn mama is een secretaresse van een advocaat en hij is zo'n sukkel!!! egt zo'n ego en hij denkt dat hij alles beter kan! pfff, ik haat hem xD en tis zeker een leugenaar!!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 19:35 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    havealaugh schreef:
    ik weet niet of alle advocaten zo zijn, maar mijn mama is een secretaresse van een advocaat en hij is zo'n sukkel!!! egt zo'n ego en hij denkt dat hij alles beter kan! pfff, ik haat hem xD en tis zeker een leugenaar!!


    Hij 'moet' omdat het zijn werk is [niet zijn karakter beoordelend], maar naar mijn mening maakt dat niet dat iemand dan geen leugenaar is. Ook al is het voor het 'goede' (of niet).

    Ik hoop wel dat meer mensen hier op gaan reageren [Ook op de poll zelf], want ik ben heel erg nieuwsgierig naar de meningen hierover.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Advocaten liegen toch niet? Ze laten enkel hun kwaliteiten naar boven komen, en laten de minpunten zakken. Dan komen ze met argumenten en deregelijke.. Maar liegen doen ze niet. Verzwijgen wel.
    - Vergelijk het met reclame?
    Dus: Naine.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO