• Oude cd's! Haha, hij mixt van alles door elkaar heen. Van super oude radio programma's -néé echt een verhaal over paard iemand die met paard en wagen weg gaat ofzo?- En op de achtergrond dat ene liedje "smack my bitch up" ofzo, in ieder geval zo'n liedje uit Charlie's Angels.
    Echt ik lig plat. Zonet ging hij ook allemaal van die oude liedjes uit de jaren 90' op doen. Kennen jullie dat Franse Liedje "dominique" over die in een varkensstal zit ofzo? Nou mijn naam is dus Dominique. Gaat ie dat liedje hard op doen.
    Ik kom echt serieus waar niet bij.

    Wie heeft nog meer zo'n papa/mama die wel eens héél hard oude muziek gaat draaien?


    Alleen maar tranen van geluk

    Wel een moeder. Met Kerstmuziek, ugh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn ouders echt niet, het zijn eerder ik en mijn zus :Y)

    Villain schreef:
    Wel een moeder. Met Kerstmuzie k, ugh.

    he net use muziek ôfkreakje he!:x


    La credenza è una medicina contro il timore

    Als mijn mama luide muziek draait zijn het dingen als Deep Purple, AC/DC, etc.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mmm, meestal ben ik (en als ze bij ons thuis is mijn zus ook wel eens) degene die hier het huis terroriseert met harde en/of oude muziek. ;D
    Maar heel af en toe gebeurd het wel eens. Meestal doe ik dan gewoon net zo vrolijk mee. ;d


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik hoor alleen nog maar Klara in de auto. -.-


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    mijn moeder gaat het soms zingen nou dan vlug je meteen naar boven o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Pff, niet hard maar ik hoor wel ''geheimezendermuziek'' van mijn moeder die dat prachtig vind. :')


    Everything is worse without music.

    Vengeance schreef:
    Mmm, meestal ben ik (en als ze bij ons thuis is mijn zus ook wel eens) degene die hier het huis terroriseert met harde en/of oude muziek. ;D


    Ja, van mij ook. Maar als m'n ma het liedje leuk vind dan mag ik het zo luid zetten als ik zelf wil en dan gaan we samen meebrullen, haha (krul)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    OMG, mijn papa zou dus net hetzelfde doen!! xD maar dan wel gewoon met liedjes van nu! laatst heeft hij nog staan dansen op 'nein mann' en op frans bauer! ghehe, hilarisch zicht dus xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Uhm mij pa luisterd altijd muziek,

    maar het ergste is als ze opera gaan luisteren, dat hoor ik zelfs op zolder, dat gegil...


    I've never told a lie, and that makes me a liar.