• ...zijn ook echt vet associaal. Ik bedoel; we stonden met z'n zestienen op onze belbussen te wachten (dan bel je naar de taxicentrale, en dan bestel je een bus, weet je wel?), en toen kwam er dus een. Daar zaten twee vrouwen in en we verwachtten dat die eruit moesten, aangezien onze opstapplaats de eindbestemming was. Die busschauffeur ging dus de namen opnoemen van de mensen die in die bus moesten zitten. Uiteindelijk kwam hij bij 'M.' (naam afgekort wegens privacy ofzo). iig; die bus zat toen dus vol, en die twee vrouwen stonden niet op zijn buslijst.
    Zegt een van die vrouwen van: 'rot op uit deze bus, dan kunnen we gaan.' Wat dus kei oneerlijk was, want M. en die zus hoorden dus in die bus.

    Toen kwam er weer een bus, maar daar pasten we niet met z'n allen in, dus toen hebben M. en haar zus in de sneeuw moeten wachten op een eventuele volgende bus, die pas een uur later zou aankomen, terwijl ze eigenlijk in die eerste bus hoorden te zitten, in plaats van die vrouwen.

    Wie heeft er ook ooit zoiets meegemaakt?


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    nee niet, maar ik vind het zoiezo gemeen van hun


    They fell in love, didn't they?

    wat n rotmensen zeg.
    nope, nog niet.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Jawel, vaker al. Maar 9 van de 10 keer ging(en) ik en/of anderen daar zo heftig tegenin dat die personen vrij snel op hun keuze terugkwamen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Jawel, vaker al. Maar 9 van de 10 keer ging(en) ik en/of anderen daar zo heftig tegenin dat die personen vrij snel op hun keuze terugkwamen. (:


    Nou, die meiden werden door de buschauffeur er dus uitgezet, en toen werd de deur dichtgedaan en reed die bus weg.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Dat is echt belacehelijk! Ze hadden het rect niet om daar te zitten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Iedereen zit altijd te zeggen dat de jongeren onbeschoft, gemeen en associaal zijn enzo, maar sommige volwassenen/ouderen zijn écht niet beter.

    Ik had ook eens dat ik op een overvolle lijnbus stond en toen stapte er een ouder koppel op. Die gingen helemaal zagen dat iemand hun plaatsen af moesten staan (lijkt me nog redelijk logisch, maar kom). Ze gingen dus met twee zitten in zo'n vierzit en lieten geen andere mensen meer toe door tegenover elkaar en bij de dichtste zitjes te gaan zitten.
    Daarna zetten ze hun winkeltas/wagentje in het midden van het pad. Ze hadden nog plaats aan de andere kant en wij mochten allemaal stikken door plaatsgebrek.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pointless schreef:
    (...)

    Nou, die meiden werden door de buschauffeur er dus uitgezet, en toen werd de deur dichtgedaan en reed die bus weg.


    Zoiets heb ik ook meegemaakt, alleen trapte een (toenmalige) vriend van mij zo hard tegen die deur van die bus dat die niet meer dicht kon. Beetje erg drastisch, maar het hielp wel om ons standpunt duidelijk te maken, lol.
    (Toen was ik ook nog 15 of 16 en die knaap ook. :') Nu zou ik dat al helemaal not done vinden als een van m'n vrienden het zou doen ... Toen ook niet echt erg, maar ik was te boos om er wat van te zeggen en kon er wel om lachen. Die chauffeur dus niet, maar dat was z'n eigen schuld. :'D)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Dwaallicht schreef:
    Iedereen zit altijd te zeggen dat de jongeren onbeschoft, gemeen en associaal zijn enzo, maar sommige volwassenen/ouderen zijn écht niet beter.

    Ik had ook eens dat ik op een overvolle lijnbus stond en toen stapte er een ouder koppel op. Die gingen helemaal zagen dat iemand hun plaatsen af moesten staan (lijkt me nog redelijk logisch, maar kom). Ze gingen dus met twee zitten in zo'n vierzit en lieten geen andere mensen meer toe door tegenover elkaar en bij de dichtste zitjes te gaan zitten.
    Daarna zetten ze hun winkeltas/wagentje in het midden van het pad. Ze hadden nog plaats aan de andere kant en wij mochten allemaal stikken door plaatsgebrek.


    >,< Idiots.


    Een van die vrouwen had ook extra haar tas op de andere stoel gezet, dus iemand van: ''Mevrouw wilt u opschuiven, dan kan ik gaan zitten.'' Zij zo van: ''Nee!'' Dus toen moest die persoon over die vrouw heen kruipen x.x


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Vengeance schreef:
    (...)

    Zoiets heb ik ook meegemaakt, alleen trapte een (toenmalige) vriend van mij zo hard tegen die deur van die bus dat die niet meer dicht kon. Beetje erg drastisch, maar het hielp wel om ons standpunt duidelijk te maken, lol.
    (Toen was ik ook nog 15 of 16 en die knaap ook. :') Nu zou ik dat al helemaal not done vinden als een van m'n vrienden het zou doen ... Toen ook niet echt erg, maar ik was te boos om er wat van te zeggen en kon er wel om lachen. Die chauffeur dus niet, maar dat was z'n eigen schuld. :'D)


    Drie hoeraatjes voor die (toenmalige) vriend :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik snap ook wel dat die vrouwen zoiets hebben van: Wij hebben betaald voor die bus, dus waarom zouden we buiten in de sneeuw gaan staan, zodat er andere mensen kunnen zitten? Maar de manier waarop ze het zeiden was niet zo aardig, nee.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:10 ]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    'Rot zelf op kutwijf.'


    No growth of the heart is ever a waste

    weetje ze had die bitch uit die bus moeten slaan.

    Ik snap het niet ...?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    LALALALALA schreef:
    Ik snap ook wel dat die vrouwen zoiets hebben van: Wij hebben betaald voor die bus, dus waarom zouden we buiten in de sneeuw gaan staan, zodat er andere mensen kunnen zitten? Maar de manier waarop ze het zeiden was niet zo aardig, nee.


    Dat is het hem juist. Het was de laatste halte, en er zijn geen stempeldingskes / ovdingen in die bussen.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ja, op weg naar Berlijn met de trein, de trein reed niet, toen bestelden ze bussen en toen konden we dus niet mee. Maar lang leve de taxi's :Y)