• In Anvers ... (krul)

    Ja, ik dacht al "Is de sneeuw weg voor dit jaar, shoot" maar het is er weer! En meer dan de vorige keer!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bij ons is het vieze, natte sneeuw.


    Your make-up is terrible

    Joepie.
    Zwaar sarcasme.
    Sorry, ik moet door de sneeuw fietsen, en dan krijg je een sneeuwbal in je gzict als je het schoolplein opgefietst komt.


    Food.

    bij mij regen ^^ ooooh ik wil morgen geen sneeuw, ik wil mijn examen niet missen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sneeuw is mooi om te zien, niet om doorheen te lopen in je eentje, met kapotte schoenen...


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    NikkiPedia schreef:
    Bij ons is het vieze, natte sneeuw.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hier sneeuwt het ook, maar het is nat en drekkig enzo. XS
    Hoop dat het morgen wat mooier is. :3 Maar dan ga ik ook naar Limburg, daar zal het toch ook wel weer anders zijn dan hier. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Crowd schreef:
    Joepie.
    Zwaar sarcasme.
    Sorry, ik moet door de sneeuw fietsen, en dan krijg je een sneeuwbal in je gzict als je het schoolplein opgefietst komt.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    van mij mag er een witte kerst maar nu fff nog niet...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij mij ligt er al van eind/midden november non-stop een mooie laag sneeuw, en het wordt steeds erger :Y) spijtig dat het te koud is om te gaan snowboarden.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Crowd schreef:
    Joepie.
    Zwaar sarcasme.
    Sorry, ik moet door de sneeuw fietsen, en dan krijg je een sneeuwbal in je gzict als je het schoolplein opgefietst komt.


    Deze keer ga ik de jongens een lesje leren. Maar het is witte, zuivere sneeuw. Ik wandel naar school, haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hier sneeuwt het ook, ik hoef morgen niet naar kerstactiviteit _O_ Thanks snow.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dan zal het ook nog wel in Mechelen beginnen...


    effort never betrays you

    NikkiPedia schreef:
    Bij ons is het vieze, natte sneeuw.





    Al blijft hij onderhand al een klein beetje liggen door de hoeveelheid. Lekker glibberen geblazen hier op straat.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Het sneeuwt hier ook, het is nattig en vies, én ik moet er morgen dus waarschijnlijk doorheen naar school. Vanavond komt er nóg meer sneeuw deze kant op. Geweldig T.T Ik haat sneeuw echt zo hard! Ik was net zo blij dat het weg was...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    NikkiPedia schreef:
    Bij ons is het vieze, natte sneeuw.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"