• Ik zoek een goede story waarvan de gemiddelde lezer de tranen in zijn ogen krijgt. (:
    Het mag geen jij-vorm zijn, moet al een flink aantal delen hebben of af zijn (bij voorkeur) ... géén Justin Bieber of Twilight -No offence, maar ik hoef er niet over te lezen, danke.- en toch wel (minimaal) een beetje goede grammatica/opbouw. (:

    Andere stories in andere genres mag ook, zolang het maar een goed verhaal heeft en aan die kleine voorwaarden voldoet. :)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Zielen die we met ons meedragen.
    Blijkbaar hebben veel mensen daar bij gejankt. :Y)

    Heb je daar ook een link van? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik had een héle mooie gelezen waarbij ik echt bij elk hoofdstuk van moest huilen, van Vivie (Pchu) die op haar oude account staat.

    Maar die heeft ze geinactiveerd, helaas.


    Hope goes lost but never dies.

    Rictusempra schreef:
    hier


    Dat was een mooie. (:

    Wallflower schreef:
    Ik had een héle mooie gelezen waarbij ik echt bij elk hoofdstuk van moest huilen, van Vivie (Pchu) die op haar oude account staat.

    Maar die heeft ze geinactiveerd, helaas.


    Jammer. ):


    Nog meer suggesties, mensen? (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Van dit verhaal moest ik echt heel erg huilen:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik huil niet echt zo snel om de stories op Q, sorry.

    Deze misschien.

    Ge kunt het proberen :Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat heb ik alleen vaak bij SA's verder niet, dus ik kan je niet helpen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 18:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik weet er wel een paar, die heb ik ooit gelezen maar die is nooit af gemaakt, 4 hoofdstukken maar ):

    Ik hoef ook niet letterlijk te janken hoor mensen, neem het niet te serieus. Ik jank sowieso niet bij verhalen. Ik wil gewoon iets zwaardere verhalen of waarvan men ze bestempeld als zielig/zwaar/mooi/huil materiaal.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    1988 schreef:
    Ik huil niet echt zo snel om de stories op Q, sorry.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    NikkiPedia schreef:
    Dat heb ik alleen vaak bij SA's verder niet, dus ik kan je niet helpen.


    Sa's zijn ook goed hoor. & Zoals gezegd, ik hoef niet te janken, alleen is zo makkelijker te herkennen wat voor soort verhalen ik zoek. (:
    Als het maar een goede is ben ik tevreden, SA of niet. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Mijn dramatische verhaal die nutteloos is, en waarbij is behoorlijk langzaam verder ga.

    Blijkbaar is hij dramatisch -zie reacties-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.