• Ik maakte net een woordenlijst aan bij WRTS, een rij Duits en de vertaling in het Nederlands erachter. Maar ik had dus per ongeluk boven die Nederlandse lijst Duits getypt. En ik zag later dat je op zo'n spraakdingetje kon klikken. Begint ie al die Nederlandse woorden met zo'n Duits accent voor te lezen x) En dat werkt dus ook met Frans en Spaans, whaha. Proberen, het klinkt echt te geniaal (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hahaha x]
    Onze leerkracht Frans heeft dat ook aangemaakt voor ons xd


    Has no one told you she's not breathing?

    hahaha, cool, ik wist niet dat die mensen een accentje konden doen ;d

    hahahhahhaah super grappig :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    haha xD

    Ik werk ook via WRTS, kei handig jung, leer je veel beter van.
    En je kan ook heel veel woordenlijsten vinden via woordjesleren.nl


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, echt he.. Ik ging dat dus op school proberen, en toen lag ik dubbel, en toen vond iedereen me soort van gek. (':


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Haha, daar leer je de uitspraak nog een goed van. x)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat kan op google vertalen ook.. Als je 'Michel, je stinkt uit je bek, je praat poep' intypt en hem dat met een frans accent laat zeggen, echt awsome :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    Dat kan op google vertalen ook.. Als je 'Michel, je stinkt uit je bek, je praat poep' intypt en hem dat met een frans accent laat zeggen, echt awsome :'D


    dat ga ik eens uitproberen :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Lol, dat heb ik net even uitgeprobeerd. GENIAAL! _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat had ik ook, ik had het woordje 'was' bij Frans neergezet. Dus dat wijf spreekt dat uit en ik dacht meteen wat is dat nou weer voor mongool D:


    I live for the applause, you will die for it.

    moet je een keer kauwgomballenautomaardeurslotsleutelhangerstjedraadjes in typpen xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha geweldig! Ik wist niet eens dat die spraak dingetjes dan een accent hadden;)


    Never forget the things that make you smile