• Dankzij SweetLover heb ik ook het idee gekregen om Stand Alone's te schrijven, omdat ik het een keer wil uit proberen!

    Ik schrijf ze over liefde, haat, sex. Maakt niet uit wat je wilt! ^^

    Ik wil dan wel even dit weten:
    Naam:
    Leeftijd:
    Met wie?:
    Beschrijving van jou en je partner: (innerlijk&uiterlijk!)
    Wat moet er gebeuren?:

    Geef wel duidelijk aan wat er moet gebeuren. Liefde en Sex heeft zegmaar groot verschil! (A)

    Ik zal dan zo snel mogelijk eentje voor jou schrijven! =D

    Wachtlijst:
    1. MissRoxy
    2. Shithead
    3. Mesmerising
    4. WildGirl
    5. SweetLover
    6. TheFair
    ....

    Neem je meteen een abo? (A)
    Stand Alone's

    [ bericht aangepast op 16 dec 2010 - 15:47 ]

    Naam: Roxanne
    Leeftijd: echt 14 in stand alone 17
    Met wie?: Chirs Colfer
    Beschrijving van persoon: Dit is Chris zn uiterlijk Chris is lief,zorgzaam,hij houd van grapjes maken een echte knuffelaar,kan goed zingen en is lief tegen vrienden en familie Uiterlijk Roxanne
    Roxanne is lief betrouwbaar slim, ze houd van dansen is zorgzaam en ze houd van muziek zelf is roxanne slim en kan grapjes wel waarderen


    Wat moet er gebeuren?: liefde en 16+ youknow sex xD

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:15 ]

    heb ff mn reacite aan gepast xD

    Naam: Joan ( is mijn derde naam ;))
    Leeftijd: in stand alone 21
    Met wie?: Cory Monteith
    Beschrijving van personen: Cory Monteith en c'est moi najaa en ik zit in het verhaal een beetje met hetzelfde werk als Lea Michele
    Wat moet er gebeuren?:Ik werk op broadway samen met mijn beste vriendin Lea omdat Lea samen met Cory in Glee speelt en ik opeens met haar mee naar de set ga ontstaat er een spannende ontmoeting tussen Cory en mij. Bedenk maar iets spannends,sexy's maar tegelijker tijd romantisch ;)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 21:22 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Mijn idee wordt vaker overgenomen zo te zien. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam: Belinda
    Leeftijd: 17
    Met wie?: Rupert Grint
    Beschrijving van jou en je partner: hoofdpersoon; rustig, slim en houdt er wel van om grappen te maken. Ze kan goed tekenen en houdt van uitgaan. Voor haar familie is ze erg lief en zorgzaam, ze houdt veel van rockmuziek en reizen. Foto zoek ik nog even.

    Rupert: een lieve/zorgzame jongen, hij kan goed gitaarspelen/pianospelen en zingen. Daarnaast vindt hij het leuk om te voetballen/te carten en is best romantisch X'D.

    Wat moet er gebeuren?: Iets wat je zelf leuk vindt om te schrijven. Verras me maar XD.


    Being happy doesn't mean everything's perfect, it means that you've learned to look beyond the imperfections.

    Naam: Manon
    Leeftijd: 17jaar
    Met wie?: Dominic Cooper. ^^
    Beschrijving van jou en je partner: Me: Lief, Koppig, Altijd vrolijk.
    Dominic.: Lief, af en toe Eigenwijs, Te vrolijk soms.
    Wat moet er gebeuren?: Liefde (Rare ontmoeting) und 16+


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    Naam: Mia Pandora
    Leeftijd: 17
    Met wie?:Gewoon verzonne jongen ;) knappe
    Beschrijving van jou en je partner: (innerlijk&uiterlijk!)Hele lieve jongen afentoe heel ondeugend houd van feesten net zoals zij,maar soms heeft ze afentoe ene duw in der rug nodig om naar hem af te gaan en dat lutk meestal wel.
    Wat moet er gebeuren?: Ze komt hem tegen een keer op feest en besloten paar keer aftespreken omdat het wel klikde tussen hun.Maar hun vrienden die jaloers waren op hem hadden drugs in de koppels drinken gedaan en tja you know what then happend XD als ze het heel druk boven hebben in zen kamer

    zo goed ;)


    Never regret something that made you Smile

    Schrijf je ook over voetballers? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.