• Ja, want ik heb hulp nodig.
    Ik wil namelijk een cover voor Little Miss Snape {DM} en aangezien ik niet zo creatief ben op het gebied van covergedoetjes zou ik het héééél lief vinden als iemand een cover voor mij zou willen maken ;a

    Wat moet er zeker op?

    Nou, het is een Draco Lovestory, dus het zou fijn zijn als hij erop zou staan, en verder laat ik dat aan jullie over :Y)


    Alvast bedankt ^^.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:35 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Heey ik wil wel helpen, ik ga nu een plaatje zoeken, en dan maken, en dan laat ik hem aan je zien.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    OhMyTom schreef:
    Heey ik wil wel helpen, ik ga nu een plaatje zoeken, en dan maken, en dan laat ik hem aan je zien.


    Okee >;D Dankje ^^:Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Als je er nog een nodig hebt stuur je maar een pb :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Als je er nog een nodig hebt stuur je maar een pb :)


    Maak er maar een hoor >;D Ik zal toch wel, op de een of andere manier, alles gebruiken wat ik binnenkrijg aan covers. :3


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.