• Ik moet dus flesjes water verkopen voor €2,50 per stuk. Ik begin altijd heel vriendelijk: 'Hallo meneer/mavrouw, wilt u misschien een flesje water kopen voor het goede doel?'
    Ik ben 4 straten af gegaan en heb er 1 verkocht, aan mn oma!
    Stelletje gieren dat ze zijn! **** it! Goede doel mensjes! Goede doel! Is dat zo veel gevraagt? xd ik ga in die ****t up kou naar buiten om flesjes bronwater te verkopen voor het goede doel! Alleen mn oma wil iets kopen! Maar dat was puur uit medelij (cat)
    Is er iemand die ze van mij willen kopen? Ik stuur de op per post (cat)

    Wie vind de mensen tegewoordig ook zo gierig? (cat)

    EDIT: Ik heb maar 2 mensjes de prijs kunnen vertellen, de rest smeet de deur al dicht nog voor ik over de prijs begon, en nee ik kies de prijs niet zelf (cat)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:12 ]

    WEmo schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in, maar het geld ging ook naar schoon drinkwater in arme landen, dus nogal logisch dat je dan water verkoopt :"D


    Lekker ironisch eerder ... 'Mensen sterven omdat ze tekort komen aan gezond, schoon water. Wilt u een flesje bronwater kopen meneer/mevrouw?' ... . :/


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik heb het zelf niet zo op goede doelen. No offence, maar ik vind eerst dat een land zelf op z'n minst een stabiele economie moet hebben voordat het zelf geld gaat spenderen aan landen die schijnbaar ook hulp nodig hebben. Ja, het is allemaal heel zielig, maar er zijn zoveel zielige mensen, er zijn te veel goede doelen. Als je aan ieder goed doel per maand €1 kwijt moest, dan zou een gemiddeld werkend persoon zijn gehele bruto salaris kwijt zijn! Nee, ik handel niet uit egoïsme, ik vind gewoon dat een land eerst zijn eigen zaken op orde moet hebben voordat het andere landen gaat helpen.


    Life is hard and then we die

    ik ben wel voor goede doelen , maar ik haat lastig gevallen worden op straat :X


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Poseidon schreef:
    Pardon, maar €2,50 voor een flesje water is ook abnormaal veel. Vooral als je ook gewoon even wat te drinken uit de kraan kan pakken.


    Hope goes lost but never dies.

    Misschien kun je er iets bij verzinnen of iets om te verkopen.


    <3

    Poseidon schreef:
    Pardon, maar €2,50 voor een flesje water is ook abnormaal veel. Vooral als je ook gewoon even wat te drinken uit de kraan kan pakken.

    Ik zal niet gauw een fles water kopen die 2.50 kost..Ik weet dat het voor het goededoel is maar nee dan moeten ze maar zakken..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Tja, water is niet echt iets wat je van iemand aan de deur koopt, en al helemaal niet voor 2,50. O.o Maar het is heel goed van je dat je voor het goede doel loopt, probeer de volgende keer gewoon iets anders. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De helft van dat geld gaat nog geeneens naar de arme landen.


    None but ourselves can free our minds.

    Poseidon schreef:
    Pardon, maar €2,50 voor een flesje water is ook abnormaal veel. Vooral als je ook gewoon even wat te drinken uit de kraan kan pakken.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    JustLikeYou schreef:
    Om eerlijk te zijn zou ik het wss ook niet hebben gekocht =)


    Never forget the things that make you smile