• hallo allamaal

    ik zit met een groot probleem ik weet niet wat ik moet doen dus hoop dat iemand mij kan helpen...

    ik ben 21 jaar en heb 6 jaar een relatie en we hebben samen een dochtertje van 3 jaar

    wat het probleem is dat ik niet weet of we een toekomst hebben we hebben veel geruzie over de stomste dingen en mijn gevoel laat me in de steek we zijn poosje geleden uit elkaar geweest dit heeft 2 weken geduurt want begon hem wel te missen we zijn niet meteen saman gaan wonen maar we hebben het rustig aan gedaan langzaam weekendje weg wat leuks doen en nu sinds een week wonen we weer samen of gaan nu de 2 de week in en heb het gevoel dat het alweer in oude patroon valt hij maakt langa dagen staat elke dag vroeg op maakt best wat uren en lichaamelijk ook wel redelijk zwaar maar hij slaapt dus elke avond al om een uur of 21.00 en ik begrijp dat hij zijn slaap nodig heeft maar ook ik heb mijn aandacht van hem nodig en liefe dingen horen

    iets romantiesch gepland in 6 jaar tijd is nog nooit gebeurt altijd mijn eigen verjaardags kado uit kiezen weekendjes weg ook mijn keuse dat soort dingen wil dat hij mij verrast en weet niet hoe vaak hints gegeven en ook per direct tegen hem gezeght maar grrr hij doet er gewoon niets mee ik wil me speciaal voelen en dat doe ik niet bij hem en het is eerlijk waar een hele goede jonge wil alles doen voor me maar het is gewoon een sleur

    sinds een jaar merk ik dat ik steeds meer intresse krijg in andere mannen ik had het nooit kon me niet schelen of er een andere maan naar me keek of praatje kwam maken maar nu vind ik het fijn om die kriebels weer te voelen ik mis het daten gewoon ..

    maar voor mnijn dochtertje wil ik er alles aan doen wil dat ze gelullig word maar ik weet het echt niet meer of wij samen toekomst hebben ik hou veel van hem maar houden van ?? geen idee het is allemaal zo standaart tussen ons en ik ben nog maar 21 heb nog heel leven voor me en me hele leven zo door leven ?? iemand ervaring mee of advies ???????????

    Praat met hem, vertel dit.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik praat met hem daarom hebben we ook afstand genomen om te proberen om dichter bij elkaar te komen maar dat gebeurt niet en hij vind het allemaal best hij ziet de ernst niet heb zo vaak gepraat daarom omdat hij het ernst er niet van in ziet heb ik toen ook gezeght dat we ff uit elkaar gaan d8 mis ziet hij het en hij was er kapot van dat we uitelkaar gingen maar nu weer bij elkaar sjah is weer als vanouds en dat moet niet en weet gewoon niet wat ik nog moet doen hoor

    Nou de key in elke relatie is dat je met mekaar om de tafel gaat en die problemen als volwassenen uitpraten. Dus niet met dingen als 'maar dat is jouw schuld', 'nee het jouwe!' Doe het voor het welzijn van het kind. Als het helemaal niet meer doorgaat en jij voelt dat, dan is het misschien een keuze om helemaal voor je eigen weg te gaan aangezien het opgroeien van het kind in een ongelukkig gezin waarschijnlijk beroerder is dan gescheiden ouders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rot voor je zeg..
    Heel veel sterkte. Ik kan daarin echt geen raad geven.. Maar volg je hard.

    (flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    xoxox schreef:
    hallo allamaal

    ik zit met een groot probleem ik weet niet wat ik moet doen dus hoop dat iemand mij kan helpen...

    ik ben 21 jaar en heb 6 jaar een relatie en we hebben samen een dochtertje van 3 jaar

    wat het probleem is dat ik niet weet of we een toekomst hebben we hebben veel geruzie over de stomste dingen en mijn gevoel laat me in de steek we zijn poosje geleden uit elkaar geweest dit heeft 2 weken geduurt want begon hem wel te missen we zijn niet meteen saman gaan wonen maar we hebben het rustig aan gedaan langzaam weekendje weg wat leuks doen en nu sinds een week wonen we weer samen of gaan nu de 2 de week in en heb het gevoel dat het alweer in oude patroon valt hij maakt langa dagen staat elke dag vroeg op maakt best wat uren en lichaamelijk ook wel redelijk zwaar maar hij slaapt dus elke avond al om een uur of 21.00 en ik begrijp dat hij zijn slaap nodig heeft maar ook ik heb mijn aandacht van hem nodig en liefe dingen horen

    iets romantiesch gepland in 6 jaar tijd is nog nooit gebeurt altijd mijn eigen verjaardags kado uit kiezen weekendjes weg ook mijn keuse dat soort dingen wil dat hij mij verrast en weet niet hoe vaak hints gegeven en ook per direct tegen hem gezeght maar grrr hij doet er gewoon niets mee ik wil me speciaal voelen en dat doe ik niet bij hem en het is eerlijk waar een hele goede jonge wil alles doen voor me maar het is gewoon een sleur

    sinds een jaar merk ik dat ik steeds meer intresse krijg in andere mannen ik had het nooit kon me niet schelen of er een andere maan naar me keek of praatje kwam maken maar nu vind ik het fijn om die kriebels weer te voelen ik mis het daten gewoon ..

    maar voor mnijn dochtertje wil ik er alles aan doen wil dat ze gelullig word maar ik weet het echt niet meer of wij samen toekomst hebben ik hou veel van hem maar houden van ?? geen idee het is allemaal zo standaart tussen ons en ik ben nog maar 21 heb nog heel leven voor me en me hele leven zo door leven ?? iemand ervaring mee of advies ???????????


    Ik heb hetzelfde gehad voor 2 jaar met een vriendin, alleen was ik dan de 'a-romantische'.

    Het punt is, je kan iemand niet romantisch maken. Hij heeft het nou eenmaal druk en dan zal hij waarschijnlijk minder aan jou denken. maar dat hoeft nog niet te betekenen dat hij niet van je houdt.

    De simpele redenering is: als je een romantische man wilt, moet je een andere zoeken. Het klinkt hard en dat is het ook, maar dat is waarschijnlijk de enige mogelijkheid. Maar mooier is nog, bijna elke man zwakt romantisch gezien af, hoe verder in de relatie hoe minder moeite ze doen, bij de een is dat wat sneller, bij de ander wat langzamer.

    Ik wil alleen maar zeggen: het gras is nooit groener aan de overkant.

    Praat er met hem over. Ik denk dat jullie er wel aan kunnen werken. En het is ook leuker voor je dochtertje dat papa en mama gelukkig zijn met elkaar. Als dat niet zo is, kan het niet goed werken. :(

    Ik hoop dat jullie eruit komen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb langer dan een jaar een relatie gehad met een 21 jarige. Nou hadden wij geen dochtertje, maar hij heeft het uitgemaakt omdat ie dus nog jong was en z'n leven gewoon nog wilde leven nu ie nog jong was.
    Nu zeg ik niet dat jij 't uit moet maken, maar je bent maar 1x jong, doe wat je denkt dat goed is voor jou & je dochter.
    Sterkte.(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    heeey heey bedankt allemaal voor jullie reactie`s super thnx (K)

    en ik weet dat mannen niet zo romanties zijn maar het gaat om kleine gebaren en kleine complimentjes en niet dat je de hele week al om 8.00 uur savonds op bed ligt ook in weekenden steeds in slaap valt en niets wilt ondernemen