• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen gebruiken het Quizlet forum vooral om 5 sterren te halen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Neh denk niet dat het de voornaamste reden is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh nee. Die heb ik nu, dus moet ik er nu af of zo? Haha, ik vind het gewoon gezellig hier. :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens, ik denk dat ze het meer gebruiken omdat het gezellig is (:


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Courtesan schreef:
    Sommigen wel, en dat is dodelijk irritant. Dan krijg je van die nutteloze 'Hallo!' reacties, die niet relevant zijn voor het topic. Maar er zijn ook mensen, die gewoon op het forum zitten omdat ze het leuk vinden. Ik ben het er dus deels mee eens.

    Idem.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zo heb ik wel het forum ontdekt ja. :Y)

    Maar ik heb geen nuteloze hoi reactie gezet en heb normale reactie geplaats en normale topics geopend en toen ben ik gebleven


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oneens
    ik heb niet eens 5 sterren xD, en ik heb al best veel berichten

    Oneens


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Hmmm... moeilijk. Ik begon er wel mee voor de sterren, maar nu ben ik gewoon verslaafd xD
    Ik denk dus van niet. Het forum is gewoon leuk om je mening achter te laten en sociaal te doen.


    Alis volat propriis

    Oneens, ik ben er verslaafd aan omdat ik nogal dol ben op kletsen en hier kan ik eindelóós kletsen XD


    Our perspective only changes when we change our position.

    eerst wel, maar nu ik al 150 berichten heb blijf ik het gewoon doen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Courtesan schreef:
    Sommigen wel, en dat is dodelijk irritant. Dan krijg je van die nutteloze 'Hallo!' reacties, die niet relevant zijn voor het topic. Maar er zijn ook mensen, die gewoon op het forum zitten omdat ze het leuk vinden. Ik ben het er dus deels mee eens.

    oneens...
    ik heb er al 5 en ik vind het nog steeds even leuk als toen ik er nog geen had


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens, in ieder geval bij mij niet. Want het probleem -dat ik geen 5 sterren heb- is dat ik geen quizzen maak :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misschien sommigen, maar ik denk dat, dat over het algemeen niet de reden is :P


    Life is hard and then we die

    Setsuna schreef:
    Oneens.


    Comedy is simply a funny way of being serious.