• Dit was écht de populairste liedje ooit op mijn school in 2008. Al die jongens zongen dat tegen alle meisjes, haha. Echt typisch ...


    Wat vonden jullie ervan, haha.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Bullshit schreef:
    Bij ons vond niemand dat interessant :'D

    Kikkeli schreef:
    Neu, is nooit 'in' geweest bij ons.


    "I shut my eyes in order to see.'

    hehe, dat zong ik twee weken geleden nog :Y) Ik ben namelijk de enige belg in mijn klas vol nederlanders dus ik moest bewijzen dat ik hun muziek ook ken. Hehe,


    We're hiding behind skin that's too tough

    wahhahaha..xD ik ken dat lied niet eens.. kan best dat ze het zonge, maar dat k gwn me gehoorapparaatjes heb uitgezet,..xD


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    2008? Serieus?
    Maar ja, ik heb een vreselijke, onbeschrijfelijke hekel aan 'mocro' rap. Sowieso aan alle Nederlands rap, alleen the Opposites en Dio heb ik geaccepteert, dus zelfs áls dát een hit was, heb ik 't niet eens meegekregen. (':


    You move me ......... Kurt

    Ugh, ja man. Hahaha, wat dacht je dan van dom, lomp en famous? 8D
    Of me nikes van The Opposites! 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Amai al 2 jaar geleden ö Ik ken dat liedje ook en ik ben een belg, maar jongens in mijn klas zongen dat niet. Hier was dat niet zoo bekend.

    omg, dat was bij ons op de basisschool of zo xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Vergeet 1 ding niet van Fouradi =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bullshit schreef:
    Bij ons vond niemand dat interessant :'D


    I am an idiot, I move.

    Amistad schreef:
    Vergeet 1 ding niet van Fouradi =P

    Ooh men, heerlijk liedje. 1 ding dat ik wil van jou alalalala.


    *insert philosophical cringe expression here*

    JustLikeYou schreef:
    Ik vind dat dat 'liedje' op niks trekt :X

    1988 schreef:
    Omg, bij ons ook. Dat was zo vervelend, haha. (Ik ken dat liedje nu wel helemaal uit mijn kop.. lol)


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Haha! Een jonge uit mijn klas toen ik in het 1e middelbaar zat zong dat ook altijd!

    Bij ons is het nu Duck Sauce - Barbara Streisand, Laserkraft 3D - Nein, Mann!&Far East Movement - Like A G6


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Haha, ik ken die nog steeds helemaal uit me kop. =D


    Never wait for perfection, just make it.