• Mijn beste vriend ligt nù, op dít moment, in de operatiekamer.
    Zijn botten worden gebroken, omdat hij nooit echt normaal heeft kunnen lopen. Er werden opmerkingen over gemaakt, en dus wou hij er van af.
    Seriously, ik ben zó woedend op de kinderen die dachten coel te zijn en hem hebben gepest erover. Ik heb echt zin om ze op te zoeken en een mep te geven. Hij heeft al sinds zijn geboorte een lichte handicap. Hij is echt super normaal enzo, buiten het feit dat zijn benen ietsjes krommer staan.
    Hij is echt een geweldige vriend. Hij is zo lief, hij is er echt altijd voor me. We smsen normaal om de 5 minuten ofzo. En nu, nja nu mis ik de smsjes van hem.

    *kruist haar vingers, het moet goed aflopen*


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kan hij hierna terug goed lopen ? -als het goed verloopt-


    None but ourselves can free our minds.

    En, is hij al klaar? Hoe is het met hem?


    your eyes are like stars in the night.

    We leven in 2010, bijna 2011. Alles komt goed.
    Sterkte!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    1988 schreef:
    Oh! Dat vind ik zo zielig! Wens hem maar veel sterkte dan, jij ook natuurlijk! Ik kan er echt niet tegen als mensen om zulke zielige dingen worden gepest. Dat is zo kinderachtig! Sterkte <3


    Life is a beautiful struggle

    Wens hem veel sterkte van mij, en ik hoop dat hij gauw weer zal kunnen lopen!
    En zulke kinderen zijn inderdaad héél kinderachtig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    :O Das wel erg!

    Het loopt vast wel goed af ;)

    Sterkte!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Update: Hij heeft pijn, en hij smste dat je door zijn verband heen het bloed zag. Naja, of dat erg is, ik denk het niet.
    Hij moet nu rusten, en dan zou hij binnen een maandje weer fatsoenlijk moeten lopen, beter dan eerst zelfs. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Update: Hij heeft pijn, en hij smste dat je door zijn verband heen het bloed zag. Naja, of dat erg is, ik denk het niet.
    Hij moet nu rusten, en dan zou hij binnen een maandje weer fatsoenlijk moeten lopen, beter dan eerst zelfs. c:
    dat is echt fantastisch (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Wooow...


    26 - 02 - '16

    aargh, verdomde pestkoppen! kan ik zo kwaad om worden! nou veel sterkte voor jou en je vriend!!


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.