• Hyves vrienden? Nee serieus, ik heb er, even checken, op dit moment 250. Maar ik zie soms echt mensen die er 500 of 900 hebben en dan vraag ik me echt af hoe ze het voor elkaar krijgen. Net zoals dat sommigen 40.000 nogwat keer bekeken zijn, terwijl ik er nog net geen 8500 heb. Terwijl die mensen in bijvoorbeeld eind 2008 lid zijn geworden en ik eind 2007. Hebben die mensen dan zoveel vrienden of voegen ze dan gewoon iedereen toe die een leuke kop heeft? 0.o

*insert philosophical cringe expression here*

Genius schreef:
    Ik vind Hyves wel stom. Ineens heb ik steeds minder vrienden x'D En ik ga voor een rond getal en nu komt dat er niet van :'D

Dan voeg je mij toch toe:) heb je weer een rond getal

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

ik heb 385 vrienden en ben iets van 3600 x bekeken denk ik

Blijkbaar vinden veel mensen ons verhaal goed, ondanks de haters... intotaal denk ik bijna 1500x bekeken anderhalve dag;).

MenM schreef:
    Blijkbaar vinden veel mensen ons verhaal goed, ondanks de haters... intotaal denk ik bijna 1500x bekeken anderhalve dag;).

Dit hoort hier niet

Ik heb maar 53 vrienden :'D, ik zit nooit op hyves eigenlijk. Maar soms zie ik idd dat sommige mensen wel 900 vrienden hebben. Dat vind ik ook best weird, of ze zijn gewoon zo populair :/

Setsuna schreef:
    Ik heb maar 53 vrienden :'D, ik zit nooit op hyves eigenlijk. Maar soms zie ik idd dat sommige mensen wel 900 vrienden hebben. Dat vind ik ook best weird, of ze zijn gewoon zo populair :/

Whoehoeee we hebbben het zelfde aantal vrienden

Clear schreef:
    Dat valt me dus ook altijd op! Volgens mij voegen ze idd iedereen toe met een leuk hoofd.

Moet ik me nu aangesproken voelen ? XD

Maar vele mensen doen dat wel idd.

Ik heb er welgeteld 147. Soms dan heb ik zo'n bui en vind ik dat ik er teveel heb en delete er een paar waar ik nooit contact mee heb en zo.
    Ik vind het ook vaag, die mensen met veel vrienden. Naja.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Ik heb er bijna 200. maar dat zijn ook de mensen met wie ik echt krabbel en niet alleen voor de 'ik heb veel mensen op hyves' vriendengroep.

~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

GabyDeUser schreef:
    (...)
    Zo mag ik het horen. :Y)

Je wil graag het laatste woord hebben? (krul)

-

Desecrate schreef:
    Op hyves voegt iedereen elkaar sowieso snel toe vind ik. Weer een reden waarom ik hyves lame vind. Facebook ftw.
    Bij Hyves voegen de mensen die je tenminste wel eens gezien hebt toe. Op Facebook zijn het complete vreemden :')
    Maar toch, Facebook yay.

I live for the applause, you will die for it.

DoctorWho schreef:
    (...)

Dan voeg je mij toch toe:) heb je weer een rond getal

Ik ben het type dat geen mensen toevoegt maar zich laat toevoegen x'D Dus ik wacht rustig af (krul)

-

je hebt mensen die graag willen dat hun foto's vaak word bekeken..
    hun hyves heel vaak word bekeken
    en door veel vriendjes denken ze dat dat lukt..mjha moet je ook met ze praten..anders heb je er niks aan ;p
    ik heb er 650 ofzo...mjha sommige praat ik hele gesprekken mee enzo..ben bezig met mensjes verwijderen want die doen poepjes

Maybe part of loving is learning to let go...

Genius schreef:
    (...)
    Je wil graag het laatste woord hebben? (krul)

x'D!

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Qlimax schreef:
    (...)
    x'D!

Wat is daar grappig aan :'D

-