• Hyves vrienden? Nee serieus, ik heb er, even checken, op dit moment 250. Maar ik zie soms echt mensen die er 500 of 900 hebben en dan vraag ik me echt af hoe ze het voor elkaar krijgen. Net zoals dat sommigen 40.000 nogwat keer bekeken zijn, terwijl ik er nog net geen 8500 heb. Terwijl die mensen in bijvoorbeeld eind 2008 lid zijn geworden en ik eind 2007. Hebben die mensen dan zoveel vrienden of voegen ze dan gewoon iedereen toe die een leuke kop heeft? 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat valt me dus ook altijd op! Volgens mij voegen ze idd iedereen toe met een leuk hoofd.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Sommige mensen boeit het niet wie ze toevoegen. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb er maar 200 and I don't give a fuck. Ik ga tenminste niet iedereen toevoegen die ik 1x heb gezien zoals sommige no-lifers.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb maar 53 vrienden


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik heb er 700 ofzo. Gewoon veel mensen ontmoeten op concerten en feesten enzo?


    your eyes are like stars in the night.

    15706 x bekeken-door wie?, Hyver sinds 28-04-2007

    677 vrienden.

    maar heel veel ken ik ook van school, uit stad, Q, familie, uit dorp, uitgaan, vakantie enz. (cat)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 22:11 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb op facebook 60 vrienden?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    23039 x gezien - door wie? Word Goldmember!, Hyver sinds 09-11-2006

    Heb nu 388 vrienden. En ik ken ze allemaal wel ergens van. (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb er 7(krul)


    Only losers can act the way you do

    Kingston schreef:
    iedereen voegt mij toe :'D
    ik heb niks voorniks, 677 vrienden. :'D

    En dan accepteer je random mensen? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb nu iets van 500, maar ik voeg echt niemand meer toe. De mensen die over de duizend zitten droppen bij iedereen hun reactie's en respects en voegen meteen iedereen toe :')


    Everything is worse without music.

    Ik heb er 0. Ik heb geen hyves, haha (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Stamppot schreef:
    (...)
    En dan accepteer je random mensen? x'D

    ja. ;p


    Life is a beautiful struggle

    Alles en iedereen toevoegen. Ik heb er 65 ofzo, maar dat had echt veel meer kunnen zijn :']


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb er nu 422 ofzo.
    maar ik voeg alleen mensen toe die ik ken. Maar misschien kennen al die mensen gewoon veel mensen. Bijvoorbeeld min zus heeft erook in de 900 en die heeft er al een paar gewist omdat ze er 1000 had maar die kent gewoon veel mensen


    "Ignite, my love. Ignite."