• Ja, mijn vriendin Anja is morgen jarig en omdat ze een heuse Robert Pattinson fan is, dacht ik om een story over de hottie te maken:

    Anja is met haar zus, Mirza, en diens verloofde, Masen, op vakantie op Rhodos. Ze heeft het naar haar zin, en komt erachter dat de enige echte Robert Pattinson ook op het eiland zit. Anja is een fan van hem, maar dat ze overobsessed is, never. Robert Pattinson heeft een heleboel fans, maar ook haters. Op een dag ontvoert Rossa, een hater, de ster en dumpt hem in een boot. Anja, die toevallig in de buurt was, gaat de boot achterna, kruipt erin, en probeert Robert te redden. Jammer genoeg raakt ze zelf in de problemen wanneer er geen olie in de tank meer is, en ze geen noodmiddelen op de boot hebben. Zo varen ze naar een afgelegen, onbewoond eiland, namelijk Chertos. Ze moeten zien te overleven, want het enige wat ze hebben zijn elkaar ...


    Ik dacht, vinden jullie het een goed idee of niet?
    Titel heb ik al.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha, superleuk!


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Calliope schreef:
    Haha, superleuk!


    Ha, dankje.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hottie??

    *Kuch*


    Stop wishing, Start doing..

    JustLikeYou schreef:
    Hottie??

    *Kuch*


    Met die baard vond ik hem ook niets hoor. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De titel is A 100 days with you makes me feel comfortable

    Oh sh*t dit moest bij de beginpost


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.