• Soms denk ik dat ik echt een probleemkind ben. Ik heb al negen maanden een vriend en het gaat gewoon goed, maar in het begin vertelde ik niet alles. Het probleem is dat ik geen moeite heb met mensen vertrouwen, alleen wel met vertellen. Ik schaamde me voor mijn onzekerheid.
    Sinds een tijd deel ik alles met hem en een paar weken terug is het thuis zo erg uit de hand gelopen dat ik bij een psycholoog loopt. Het scheen dus dat ik hooggevoelig was.
    Eigenlijk had ik verwacht dat praten hielp, maar sinds ik mijn hart lucht gaat het steeds vaker fout. Vannacht bijvoorbeeld, er was iets ergs gebeurd en ik had mijn vriend gebeld. Dor een verkeerde communicatie liep het verkeerd: om drie uur ’s nachts kwam hij naar mij terwijl ik op mijn krukken naar hem toe wou. Uiteindelijk hebben we elkaar gevonden en gingen we naar mijn huis.
    Hij was kwaad, had hij ook reden toe. Hij bleef wel slapen, omdat ik zo over de zeik was. We gingen praten en het liep fout, we vielen stil. Toen zei hij dat hij ging, dat was om half vijf. Ik flipte en begon keihard te janken, hij bleef en een half uur later vroeg ik waarom hij zei dat hij weg wilde gaan. Het bleek dat hij niet wilde gaan, maar dat hij me duidelijk wil maken dat ik niet zo maar alles kan flikken. Dit is mijn zoveelste kans en ik verpest het weer. Uiteindelijk viel ik tegen achten in slaap, tot één uur. Daarna ging mijn vriend weg.
    Het is nu wel goed gepraat, maar ik voel me gewoon klote en kut. De hele dag lig ik al in bed en ik ben gewoon misselijk van verdriet.. De tranen stromen al de hele dag uit mijn ogen en ik kan gewoon niet meer stoppen.
    Af en toe weet ik gewoon dat mijn vriend beter af is zonder mij, ik maak hem ongelukkig. Maar leven zonder hem kan ik niet, hij heeft alles goed gemaakt wat een ander kapot heeft gemaakt in mij. Als hij weggaat, is alles weer gebroken. Ik hou te veel van hem om hem te zeggen dat ik hem niet meer wil zien en als ik zeg dat ik hem ongelukkig maak, wordt hij boos en zegt hij dat dat niet zo is. Het is zo moeilijk te geloven dat ik voor hem zoveel waard ben..


    Ik ben gemeen xoxo

    Schatje, je moet beseffen dat er ook mensen zijn die om je geven. Als ik het goed begrijp vind jij jezelf te min voor je vriend en als hij zegt dat dat niet zo is heb je moeite om hem te geloven. Hij geeft duidelijk om je als hij om drie uur 's nachts naar je toe komt. Het klopt, er zijn mensen die je pijn doen en laten geloven dat je niks betekend maar daar moet jij je niets van aantrekken. Jij bent jij en ze hebben je maar te nemen zoals je bent. Jij hebt nu duidelijk een vriend die dat doet en die om je geeft no matter what. Maak jezelf niet wijs dat je hem niet waard ben. Hij houd van je om een reden.

    (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    waarom zou je hem in godsnaam niet meer willen zien , hij houdt van jou en jij van hem?! als hij zegt dat je hem niet ongelukkig maakt, dan vind ik dat je hem moet geloven! en iedereen maakt wel eens fouten , maar die fouten veranderen niet wie je echt bent , denk daar maar aan (flower)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Zo voel ik me nu precies maar mijn vriend is weg voorgoed..


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als hij van jou houdt en jij van hem, moet je het tegen hem zeggen. En je moet ook zeggen dat zulke acties niet jouw bedoeling zijn en dat je je ervoor schaamt/niet leuk vindt en proberen zulke situaties te ontwijken en ook ervoor zorgen dat hij het niet teveel ziet.
    Sterkte(flower)(flower)


    What can I do?

    BoyOfLove schreef:
    Als hij van jou houdt en jij van hem, moet je het tegen hem zeggen. En je moet ook zeggen dat zulke acties niet jouw bedoeling zijn en dat je je ervoor schaamt/niet leuk vindt en proberen zulke situaties te ontwijken en ook ervoor zorgen dat hij het niet teveel ziet.
    Sterkte(flower)(flower)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dank jullie voor je steun. xx


    Ik ben gemeen xoxo

    Lieve schat, hij zou echt geen hele nacht bij je blijven als hij niet van je hield. Het is wel goed van hem, dat hij laat zien dat je niet alles kunt flikken. Dat kán gewoon ook niet.
    Laat hem nou niet zomaar gaan.. Geloof me, ik heb ook nog elke dag spijt van het feit dat ik dat een halfjaar geleden wel heb laten gebeuren. Ik wil echt niet dat jou dat ook gebeurd, daar ben je veel te lief voor! :3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    Lieve schat, hij zou echt geen hele nacht bij je blijven als hij niet van je hield. Het is wel goed van hem, dat hij laat zien dat je niet alles kunt flikken. Dat kán gewoon ook niet.
    Laat hem nou niet zomaar gaan.. Geloof me, ik heb ook nog elke dag spijt van het feit dat ik dat een halfjaar geleden wel heb laten gebeuren. Ik wil echt niet dat jou dat ook gebeurd, daar ben je veel te lief voor! :3

    Ik weet dat dat niet kan nee, maar toch doe ik het wel. Nou, eigenlijk heb ik de hele dag met hem gepraat en op het laatst heb ik gevraagd of ie een briefje wil maken. Één met al mijn positieve dingen, voor mijn zelfvertrouwen en één met de dingen waar ik op moet letten, zodat weer normaal ga doen.


    Ik ben gemeen xoxo