Als je me écht zou kennen:
- Zou je weten dat ik vrijwel altijd een masker draag en totaal niet zeker ben van mezelf.
- Zou je weten dat ik het echt haat dat ik langer ben dan gemiddeld.
- Zou je weten dat ik al dat kleffe gedoe tussen vriendjes en vriendinnetjes maar stom vind.
- Zou je weten dat ik bindingsangst heb.
- Zou je weten dat mijn haaienfobie soms echt in de weg zit, zo, dat ik een gewoon zwembad al niet meer in durf en naar bed gaan een probleem is.
- Zou je weten dat ik niet boos kan worden op de mensen wie ik het meest lief heb. Of in ieder geval niet lang.
- Zou je weten dat ik soms bang ben voor mijn vader.
- Zou je weten dat ik er vaak dingen uit flap.
- Zou je weten dat, wanneer ik me irriteer, mezelf knijp of zelfs mijn nagels in mijn vel steek, zodat mijn frustratie ergens anders op gericht is.
- Zou je weten dat ik zuig in gym.
- Zou je weten dat ik altijd wil presteren en door zal gaan tot het me lukt.
- Zou je weten dat ik niet de beste ben in omgaan met kritiek, ik wist al dat ik dat fout deed, bedankt dat je me er nogmaals op wijst.
- Zou je weten dat ik ongelooflijk naïef en eigenwijs ben.
- Zou je weten dat ik me dom gedraag bij mensen waarvan ik wil dat ze mijn vrienden worden.
- Zou je weten dat ik vaak lieg, zodat iedereen tevreden is.
- Zou je weten dat ik mijn problemen niet snel vertel. Ik zie niet in wat de ander eraan heeft.
- Zou je weten dat ik ontzettend twijfel, zelfs tussen de stomste dingen zoals links of rechts.
- Zou je weten dat ik een hekel heb aan oneven getallen. Niet dat ik denk dat ze ongeluk brengen, ik mag ze gewoon niet.
- Zou je weten dat ik er een hekel aan heb dat ik allergisch ben voor huidschilfers, ik moet en zal een huisdier hebben.
- Zou je weten dat ik nooit iets als eerste zou doen, ik wacht eerst af.
- Zou je weten dat ik snel bang ben, al helemaal in het donker.
- Zou je weten dat ik nogal goedgelovig ben.
- Zou je weten dat ik me soms in slaap huil.
- Zou je weten dat ik vaak zo graag andere help, dat ik mezelf vergeet. Iedereen staat op de eerste plaats, ik op de tweede.
- Zou je weten dat ik niet graag in de spotlights sta.
- Zou je weten dat eten & mijn gewicht altijd al een probleem zijn geweest voor mij.
- Zou je weten dat ik een vriendin heb verloren aan zelfmoord.
- Zou je weten dat ik bang begin te worden als één of beide van mijn ouders vroeger thuis is, sinds de laatste keer dat dat gebeurde en ik te horen kreeg dat mijn moeder borstkanker had.
- Zou je weten dat ik het ontzettend eng vind mezelf bloot te moeten leggen. (Ja, ik weet dat ik dit nu doe, maar ik ben een angst aan het overwinnen.)
- Zou je weten dat ik nooit goed genoeg zal zijn.
everything, in time