• Ja, ik heb Amber aka Wallflower in de zeik genomen door haar te vertellen dat Alex Gaskarth met Sierra Kusterbeck had en dat Zack Merrick ook een vriendin had en toen geloofde ze me ook nog.
    Dus daarom wil ik in dit topic zeggen. HA-HA Amber, jokeeeeee.

    Maar om het nuttig te houden, heeft iemand ook ooit een grap uitgehaald met zijn of haar vrienden x3

    Enkel op 1 april. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zovaak.
    daarom krijg ik altijd de schuld van alles en vertrouwen ze me niet als ik iets zeg yay.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 14:47 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    HATER! -cry-


    Hope goes lost but never dies.

    Wallflower schreef:
    HATER! -cry-


    Dat je me ook nog geloofde hahahahaa.

    Dat is gewoonweg cruel.

    Kikkeli schreef:
    Zovaak.
    daarom krijg ik altijd de schuld van alles en vertrouwen ze me niet als ik iets zeg yay.

    same here. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    HAHAHA!
    Mensen houden mij altijd voor de gek, want ik kan dat totaal niet, ik begin altijd keihard te lachen als ik het probeer te doen :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Laats had ik een tweede account op quizlet aan gemaakt waarmee ik de hele tijd tegen een vriendin van mij zat te praten.:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    Laats had ik een tweede account op quizlet aan gemaakt waarmee ik de hele tijd tegen een vriendin van mij zat te praten.:Y)

    de ik ook 1 keer en dan tegen mijn tweelingzus:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cheers schreef:
    HAHAHA!
    Mensen houden mij altijd voor de gek, want ik kan dat totaal niet, ik begin altijd keihard te lachen als ik het probeer te doen :3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja, dat doe ik weleens want ik vind het altijd zo grappig als mijn vriendinnen dan helemaal schrikken enzo. Maar ik zou nooit iets doen om ze blij te maken en dan te zeggen dat het niet waar is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.