• Tom en de meiden: "Ik verzamel prooien"
    Mensen zeggen dat het hebben van een meisje op elke plek voor jou heel normaal is...
    Ja, dat is waar en ik zal het ook niet ontkennen. Ik ben een jongen en er zijn zo veel mooie vrouwen op deze wereld. Ik zou me echt niet aan slechts een van hen kunnen binden!
    Probeer je eens te herinneren en vertel met hoeveel meiden je het hebt gedaan
    Oké, zo ongeveer 25!
    Dat is behoorlijk freaky, vind je niet? Hoe oud was je toen je je op die manier voor meiden begon te interesseren?
    Ik was 12, geloof ik en sindsdien heb ik geen problemen! Ik denk dat de meeste meiden wel doorhebben dat ik degene ben met de meeste ervaring (lacht).
    Wat is je tactiek?
    Eerlijkgezegd heb ik geen een of andere truuc. Het hangt van de situatie af, van het meisje en hoe ik me voel...
    Wat kun je niet uitstaan?
    Als ze naïef zijn en me het gevoel geven mijn tijd te verdoen. Ik ben een jager die zijn prooien verzamelt en ik houd ervan als de jacht lang duurt...
    Aan welke eisen moeten ze voldoen, wil je op ze 'jagen'?
    Er zijn maar weinig meiden waar ik nee tegen zou zeggen. En als ik dat wel doe, dan is dat meestal door het gebrek aan tijd. Een dag heeft slechts 24 uur, ne!
    En, wat is jouw favo plek om de liefde te bedrijven?
    De douche.
    En de plek waar je het liever niet doet?
    In een park. De waarheid is dat het niet zo goed was als ik had verwacht. Bovendien waren er heel veel kriebelige beestjes en die haat ik! Dus, ik doe het liever thuis.
    Je slechtste ervaring had je toen je...
    14 jaar oud was. Ik was aan het zoenen met een meisje toen mijn moeder thuiskwam. Het was pas de tweede keer en echt, de mood was er zo uit!
    En, zijn er dingen die je minder vindt?
    Ja, ik houd er niet van als ze klef worden. Ik denk dat je tijdens de sex beter kan schreeuwen in plaats van te praten!
    Ben je gewend om fans met je mee naar de hotelkamer te nemen?
    Soms ja (lacht). Als ze knap is en ik graag bij haar wil zijn, vraag ik haar nummer zodat ik haar later kan bellen. Eventueel geef ik ook mijn nummer...
    Ben je een keer verliefd geworden op een one night stand?
    Nee, ik heb dat nog niet meegemaakt. De waarheid is dat ik niet in de liefde geloof. Nou ja, dat is niet helemaal waar...ik geloof in de liefde voor een nacht!
    Dus, iets opmerkelijks voor je liefje doen is er niet bij?
    Ik heb nooit iets echt bijzonders voor vrouwen gedaan. De langste relatie die ik heb, duurde twee jaar, maar ik was niet eens echt verliefd.
    Denk je dat je ooit serieuzer in de liefde zal zijn?
    Ik weet het niet. Ik zou niet nee tegen een relatie zeggen, maar ik ben er nu niet voor in.
    Denk je dat je anders bent dan je broer op dit vlak?
    Ja. Bill, bijvoorbeeld, heeft wel enkele vriendinnetjes gehad, maar hij wil zichzelf voor zijn ware liefde bewaren. Ik ga gewoon zo door tot ik haar gevonden heb!
    Laten we het iets makkelijker maken, hoe ziet je ideale vriendin eruit?
    Ik heb niet een bepaald type voor ogen. En als ik dat al had, dan zou ik dat jou niet vertellen, want anders kan ik met niemand meer uitgaan!
    Heb je een sexmythe?
    Ik vind Olsen twins, Angelina Jolie, Jessica Alba en de meiden van The Plaboy Mansion echt geweldig. Ik heb geen slechte smak, right?
    bron: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/ (ik weet niet of hier al een keer een topic van was anders mag ie verwijderd worden..



    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind dat hij geantwoord heeft als een lul :S
    Een Regelrechte player...
    Moest hij een normale jongen op school zijn zouden jullie hem denk ik haten...
    Niet lullig bedoel hoor,,
    Gewoon mijn mening

    ja idd.


    Je moet worden wie je bent.

    ik lig strijk xD


    We'll never be as young as we are tonight



    Waarom zijn de leukste jongens altijd badguys ^^

    mwhuahaa. He's hot =)

    xxx

    Lang leve het ego dat Tom in Amerika staande moet houden... ^^"
    Diep vanbinnen is hij een lief jongentje met een klein hartje.

    Hoe gelogen *rolt met ogen* die gast heeft maximaal 6 1nightstands gehad ¬¬

    Hoe gelogen *rolt met ogen* die gast heeft maximaal 6 1nightstands gehad ¬¬


    HAHA

    Vrouwen zien als een speelobject en ze uitproberen tot je de ware hebt gevonden.. naja, nu heeft iedervan ons wel meer kans om eens een nacht met het lekkerding te 'spelen' maar romantisch is het wel niet.. Nouw ieder zijn (seks)leven.

    Nouw Tom keep Going..


    And all the girls in the front row scream your name.

    (...)
    ja idd.


    als het een normale jongen op school zou zijn, denk ik dat hij totaal niet zo zou zijn. Nu hoeft hij zijn 'repetatie' hoog te houden. en wrss denkt hij dat door zo'n dingen te vertellen dat zou lukken. Maar ik betwijfel het toch..


    And all the girls in the front row scream your name.

    echt egr eigenlijk we betekenen niks voor hem...
    maar goed weetej dat player gedrag zit in hem gegroeit.. helelaas klan ik eht der soms echt uti slaan...jah ik gaa veel met plaers om en echt kuennen ze erg zijn.


    Some angels have no wings.

    Beetje lullig :X

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    als het een normale jongen op school zou zijn, denk ik dat hij totaal niet zo zou zijn. Nu hoeft hij zijn 'repetatie' hoog te houden. en wrss denkt hij dat door zo'n dingen te vertellen dat zou lukken. Maar ik betwijfel het toch..


    Ik bedoel,, moest hij een normale jongen zijn met zo'n gedrag :)
    Hoe je het ook draait of keert, ik vind dat dit interview vrouwonvriendelijk en arrogant is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    jezus die gast schaamt zich nergens voor x'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    omg!!! erg!!! && eigenlijk is die soms wel een klootzak, in het opzicht van vrouwen gezien dan, niet omdat hum one-night-stands heeft, maar omdat hij ons behandelt alsof we voor niks goed zijn, behalve dan de sex :O! ma toch: ik blijf hem lieben!!! && hij blijft cool && hij blijft té heet && hij blijft de coolste van heel TH &&.....nog veel meer goeie dinges :D :P



    Wat is daar erg aan? Als fan moet je er nu toch wel achter zijn gekomen dat Tom bekend staat om zijn one-night-stands? Of ligt dat soms aan mij?..


    -

    echt egr eigenlijk we betekenen niks voor hem...
    maar goed weetej dat player gedrag zit in hem gegroeit.. helelaas klan ik eht der soms echt uti slaan...jah ik gaa veel met plaers om en echt kuennen ze erg zijn.


    @ Die eerste zin..

    Ik snap niet echt zo goed wat jij er zo erg aan vind? Denk je dat je ooit met dé tom kaulitz krijgt of zult hebben? ><


    -

    Een vriendin zo: Kathy hij is verandert. Ik zo: dalijk valt hij hardstikke tegen ja

    Maar nee, hij liegt hardstikke.

    De langste relatie die ik heb, duurde twee jaar, maar ik was niet eens echt verliefd.

    Laat Tante Cato in een ander interview iets anders hebben gelezen over die relatie