• Nou xdd
    ik heb dus lenzen(zachte
    en ik was laatst nogal moe, dus ik ging slapen.
    De volgende dag keek ik op een gegeven moment ergens na en ik dacht: hoe kan ik opeens zo goed zien als ik mijn lenzen net niet in heb gedaan.
    Ik heb er dus gewoon mee geslapen.
    Heeft iemand dit wel eens eerder gehad en is het erg dat ik ze gewoon 2 dagen achter elkaar in heb gehad...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat is niet erg, deed ik eerst ook zovaak :'D


    -

    Ehm mijn moeder zegt dat als je met lenzen in slaapt ze op je ogen blijven zitten soort van vastplakken

    Dat kan echt geen kwaad hoor, maak je maar geen zorgen (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb het al eens gedaan toen ik zo moe was, het was niet erg. Ik zou ze gewoon nu uithalen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik doe het bijna elke avond, pas als je last krijgt, moet je ze eruit halen. ;x

    okeh
    dankkeee (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Lolol. Ik schrok een keer wakker en toen dacht ik, 'Noooo! Hoe komen mijn ogen ineens zo slecht.' Maar, haha, ik was nog een beetje slaperig, dus daarna dacht ik, 'Oja, ik heb lenzen *zucht*.' Maar het is niet erg hoor, voor een keer (: Je lens kan alleen wel ergens boven of onderin je oog geraken. Natuurlijk zijn de lenzen er niet voor gemaakt om mee te slapen.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 13:21 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het kan op zich weinig kwaad. Niet altijd.

    Je ogen hebben dan te weinig rust gehad. Je kan ze dan eigenlijk beter uitdoen. Of een keer lenzenvloeistof in je ogen doen. Je hebt normaal 1 om in je ogen te doen en 1 vloeistof om in je lenzendoosje te doen.

    Ik heb omdat ik ze eens vergeten uit te doen was, een keer een soort van oogontsteking opgelopen. In ieder geval was een stukje hoornvlies weg geschraapt. Moest ongeveer 2 weken zonder lenzen rondlopen.

    Dus soms kan het dus wel kwaad.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury