• Ik vind het maar een schijnheilig feest en laat het liever over me heen glijden. Jullie?


    Olive

    Ik snap niet hoe je dat nou niet leuk kunt vinden -.-
    Ik hou van Kerst <3 nummer 1 feestdag.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind het geweldig, niet omdat het iets met religie ofzo te maken heeft maar ik vier Kerstmis met mijn familie en dat is gewoon altijd leuk. Wij zijn met evenveel jongeren als volwassenen en het is gewoon altijd leuk, en natuurlijk cadeautjes ^^


    Live life limitless.

    Ik hou van de lichtjes en de sfeer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben Christelijk, maar vind het gedoe eromheen onzin. Ook heb ik veel te veel problemen thuis en met mijn familie, dus leuk is het hier niet. Ach, dit is waarschijnlijk de laatste Kerst die ik thuis moet vieren.. Godzijdank.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De sfeer <33
    Verder kan het me niks boeien dat het te maken heeft me christelijk gedoe, het blijft leuk (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Kingston schreef:
    ik hou van kerst.
    gewoon de sfeer die je met je familie hebt op kerst avond, en de kadoo's. :9~
    en als het kerst is denk ik gelijk aan oud en nieuw, zodat het niet lang meer duurt. (:


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb niet zoveel met Kerst. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    It's the most wonderful time of the year!


    What can I do?

    Jalex schreef:
    Oh my god, ik hou zoveel van kerst, haha. Im such a loser :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Owmygod, ik hou zoooveel van kerst! ;D <33

    Ik vind het wel leuk maar we hebben meestal dan altijd ruzie het gezin.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind kerst wel gezellig, vooral wanneer mijn oom en tante er weer eens bij zijn (die wonen heel ver weg)
    maar het eten is voor mij altijd te veel, om de twee uur kleine gerechtjes..rot op


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Ik vind de meeste feesten niet zo fantastisch.
    Kerst valt nog mee, want dat vieren we zonder familie, maar vanaf het moment er familie bij is, is het verpest.(cat)


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Best wel schijnheilig(bij mij dan,niet bij iedereen natuurlijk). Ik erger me er vooral aan dat ik het niet kan vieren zoals ik het wil en de hele tijd super vrolijk en blij moet zijn anders ben ik de boe man.


    Ik deel dit helemaal, zo gaat het bij mij ook.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ecstasy schreef:
    Ik ben dol op kerst! Ik zit nu al kerstnummers te luisteren, haha. De sfeer is dan gewoon geweldig, heel veel eten en de kado's.. Ik heb er zo'n in in! :9~


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.