• Ik vind het maar een schijnheilig feest en laat het liever over me heen glijden. Jullie?


    Olive

    Ik ben het met je eens. Ik hou niet zo van kerst. (':


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik vind het te commercieel geworden


    #WWED - What Would Emma Do?

    Pchu schreef:
    Ik vind het maar een schijnheilig feest en laat het liever over me heen glijden. Jullie?

    Best wel schijnheilig(bij mij dan,niet bij iedereen natuurlijk). Ik erger me er vooral aan dat ik het niet kan vieren zoals ik het wil en de hele tijd super vrolijk en blij moet zijn ander ben ik de boe man.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oh my god, ik hou zoveel van kerst, haha. Im such a loser :Y)

    Kerstmis is stom. Ik háát het.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gelukkig zijn er nog een paar mensen die mijn mening delen, thuis/school vindt iedereen me maar gek.


    Olive

    Jalex schreef:
    Oh my god, ik hou zoveel van kerst, haha. Im such a loser :Y)


    Shoganai i ne~

    ik hou van kerst.
    gewoon de sfeer die je met je familie hebt op kerst avond, en de kadoo's. :9~
    en als het kerst is denk ik gelijk aan oud en nieuw, zodat het niet lang meer duurt. (:


    Life is a beautiful struggle

    Jalex schreef:
    Oh my god, ik hou zoveel van kerst, haha. Im such a loser :Y)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Kingston schreef:
    ik hou van kerst.
    gewoon de sfeer die je met je familie hebt op kerst avond, en de kadoo's. :9~
    en als het kerst is denk ik gelijk aan oud en nieuw, zodat het niet lang meer duurt. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Meestal wel gezellig.

    Ik ben dol op kerst! Ik zit nu al kerstnummers te luisteren, haha. De sfeer is dan gewoon geweldig, heel veel eten en de kado's.. Ik heb er zo'n in in! :9~

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 16:59 ]

    Ik vind kerst heel leuk! Gezellige sfeer, met familie samen zijn en dergelijke. Maar ik vind het te commercieel geworden. Ik hoef echt geen cadeau's en dergelijke, gewoon gezellig samen zijn is voldoende.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind het niet zo geweldig. Ik zit daar dan een hele avond met familie,maar ik vind mijn familie niet zo fantastisch,en véél te veel eten. (cat)
    Met vrienden een kerstfeestje,de dag ervoor of erna,vind ik wél leuk (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'