• Ja, au. Harde lenzen zijn heel irritant in heb begin, hoe zit dat met zachte lenzen eigenlijk?


    Just try to live life to the fullest

    Harde lenzen kan je niet buigen en zachte lenzen wel. Zachte lenzen doeen in het begin ook heel vervelend, dus dat is niet alleen met harde lenzen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Zachte lenzen zet je in je oog en ze vallen vanzelf wel op zijn plek. Bij harde lenzen moeten ze precies op de goede plek gelegd worden, anders zitten ze heel vervelend en helpen ze nog niet.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zachte lenzen doen totaal geen pijn en je voeltze niet zitten. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik had eerst harde lenzen, nu zachte lenzen. En het voelde zóo fijn toen ik die zachte lenzen voor het eerst in had. De voordelen van zachte lenzen zijn: geen pijn, en ze vallen vanzelf op hun plaats. Die van harde lenzen zijn: je ogen gaan niet achteruit, en je kan ze niet binnenstebuiten indoen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb nooit harde lenzen gehad, maar ik denk dat de andere zachter zitten (': het probleem in natuurlijk dat je altijd moet controleren of je ze niet omgekeerd indoet want anders doet het wel pijn. Maar ik ben astigmatisch dus bij mij zit er een gewichtje in zodat ze -als ik moe ben- wel ontzettend irritant zijn. Ook om te lang naar tv of pc te staren gaat het niet echt goed. Maar ik ben dan meestal moe als ik dat doe want in de bioscoop lukt het wel goed (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik heb ook harde lenzen, sinds... drie jaar ofzo? Het zit inderdaad irritant op het begin, maar je raakt er wel gewend aan. Harde lenzen zijn trouwens wel beter voor je ogen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hou van mijn coole nerdbril. Rayban ftw.
    Ik vind lenzen kut, ik wrijf altijd in mijn ogen dus lenzen is niet voor me weggelegd, haha. En ik weet niks van lenzen af, dus bij mij moet je niet zijn, sorry dude.

    Ik had met mijn zachte lenzen in 't begin geen problemen :') Ze zitten wel comfortabel ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb nachtlenzen, dat zijn harde lenzen en die doe je snachts in. en overdag zie ik dan scherp zonder lenzen of bril (zijn verschillende meningen over, ene zegt dat ze slecht zijn voor je ogen andere noemen ze handig)
    ik heb ook heeeel kort zachte lenzen gehad, maar die kreeg ik er nooit uit (ik ben gewoon een prutser hihi). dus dat vond ik persoonlijk een groot nadeel maar verder als je ze in hebt merk je er niks van.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!