• De stelling van vandaag luidt:
    Het is overdreven van gevaarlijke diersoorten te spreken, aangezien er van elke soort meer door de mens gedood worden dan andersom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Eens. 'Gevaarlijke dieren', zoals wij ze noemen, zijn alleen gevaarlijk als ze zich bedreigd voelen door ons. Wij vallen de meeste dieren aan zonder reden.
    Oh, en ik ben ook van mening dat wij zelf onze 'vijanden' gecreëerd hebben. Een krokodil zou ons nooit op zijn menu hebben gehad moesten wij niet zijn leefomgeving binnen gedrongen zijn. Wij hebben ze gevaarlijk gemaakt.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2010 - 17:19 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lol, oneens. Het blijven gevaarlijke diersoorten.


    Numbers.

    DoctorWho schreef:
    (...)

    Haaien doen alleen gevaarlijk als je op hun terrein bent. De meeste haaien eten trouwens helemaal geen mens, alleen maar als het niet anders kan.

    Maar ik ben het eens met de stelling

    Dit is niet helemaal waar sinds haaien enkel gek worden wanneer ze bloed ruiken en je dan aanvallen. Maar meestal blijven ze rustig zolang ze geen bloed ruiken.

    Nou, dat vind ik niet want er zijn inderdaad gevaarlijke dieren. De mens zou ik ook een 'gevaarlijke diersoort' noemen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik ben het er eigenlijk wel mee eens.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als een mens wordt aangevallen door een 'gevaarlijk' dier is het altijd de schuld van de mens. Laat ze dan met rust, hun verdedigen zichzelf alleen maar.

    dommmmmm. eens dus.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik snap de stelling nietxD


    i have a busy life

    Eigenlijk, had ik daar nog nooit over nagedacht. Maar volgens mij wordt er niet zó supersuper veel over de diersoorten gesproken hoor. (nerd) Maar dat kan aan mij liggen.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je hebt helemaal gelijk,
    De mens is het gevaarlijkste dier en ook het ergste dier dat moord. Andere dieren doden dieren alleen voor eten, wij moeten iedereen vermoorden om onze gevoelens, het geloof en sommigen gewoon willekeurig!!
    Schande eigenlijk


    What can I do?

    Eens.


    Militat omnis amans

    snuggle schreef:
    eens, althans er zijn wel gevaarlijke dieren. maar de mens is zelf een gevaarlijk dier.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Eens
    en LOL @ de reacties over haaien. Haaien eten geen mens van zichzelf, als dit gebeurt is dit een fout.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens. Natuurlijk kan een dier wel gevaarlijk zijn. Dat is instinct. De mens heeft besef van doen en laten, dieren niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja dus.. Dan zijn ze nog wel gevaarlijk :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    RINGDINGDONG schreef:
    Eens
    en LOL @ de reacties over haaien. Haaien eten geen mens van zichzelf, als dit gebeurt is dit een fout.

    Ze gaan op bloed af hoor.. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oneens, 'gevaarlijke diersoorten' impliceert natuurlijk 'gevaarlijke diersoorten voor de mens', aangezien de mens de stelling ook heeft gedefinieerd. Dus voeg die 3 woorden toe en klaar :P