• Lieve Qterians,

    Ik zit er al een tijdje mee, mijn vriend is de laatste tijd heel druk, met zijn werk en andere dingen -wat ook met werk te maken heeft- hij is soms weekends ook niet eens thuis en hij is meestal tot snachts heel laat weg, en ik heb een beetje het gevoel dat ik hem aan het kwijt raken ben. Ik weet niet hoe ik er met hem over moet praten want ten eerste hij is er bijna nooit en ten tweede hij gaat echt niet zijn werk voor mij opgeven, hij heeft namelijk al heel hard aan gewerkt om hoger op te komen, maar ik ben gewoon heel bang hem kwijt te raken. Ik denk er elke dag over na, hoe nu verder, we zijn nu een half jaar bij elkaar - ik weet het, het is niet zo heel lang- maar we kennen elkaar al 2 jaar. Hij is ook nog mijn beste vriend en ik kan echt niet zonder hem.

    Please, help me out if you can, if you have some tips?

    Lots of love,
    JuneBug.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 16:51 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Als hij van je houd maakt hij wel tijd voor je (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Het is nu even moeilijk,maar na een tijd zal hij wel terug meer tijd hebben hoor. Hij laat je heus niet vallen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Junns schreef:
    Als hij van je houd maakt hij wel tijd voor je (flower)


    Ik twijfel niet at hij niet van me houd hij zegt het elke dag wel tegen me, maar zijn werk ik heel belangrijk, en dat weet ik. Het is een hele irritante situatie.


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    BadHero schreef:
    Het is nu even moeilijk,maar na een tijd zal hij wel terug meer tijd hebben hoor. Hij laat je heus niet vallen (:


    Maar zijn werk dat blijft altijd wel zo hectisch


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Junns schreef:
    Als hij van je houd maakt hij wel tijd voor je (flower)


    None but ourselves can free our minds.

    JuneBug schreef:
    (...)

    Ik twijfel niet at hij niet van me houd hij zegt het elke dag wel tegen me, maar zijn werk ik heel belangrijk, en dat weet ik. Het is een hele irritante situatie.


    Ik bedoel niet dat ik eraan twijfel dat ij van je houd maar dat hij wel tijd maakt om even met jou te praten.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ware liefde overwint alles. <3 Zelfs al zie je hem nu minder, als je blijft geloven zal alles goed komen.;) Als hij er is kun je hem het beste steunen en laten merken dat je trots op hem bent. Hij zal zich er misschien beter door voelen! En als je merkt dat jullie samen blij kunnen zijn, al is het maar voor even, dan zal jij je misschien ook wel beter voelen!
    Succes! :D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Aww. Honey,

    Ik snap wel dat je dat denkt..
    BUT HE REALLY REALLY LOVES YOU,
    And I'm sure about that !!
    En z'n werk is heel belangrijk voor hem, ben ik achter gekomen.

    Xxx.. I'm always there for you (flower)

    Lick Lick <33

    Wat ik zou doen... is een brief maken. Gewoon domweg alles opschrijven wat in je op komt en wat je hem zou willen vertellen. Later kun je de zinnen in de goeie volgorde zetten en na gaan denken over hoe je hem dit vertelt. Maar in elk geval het aan de kaak stellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Wat ik zou doen... is een brief maken. Gewoon domweg alles opschrijven wat in je op komt en wat je hem zou willen vertellen. Later kun je de zinnen in de goeie volgorde zetten en na gaan denken over hoe je hem dit vertelt. Maar in elk geval het aan de kaak stellen.


    Thank you, that sounds like a great idea (flower)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    NNailaa schreef:
    Aww. Honey,

    Ik snap wel dat je dat denkt..
    BUT HE REALLY REALLY LOVES YOU,
    And I'm sure about that !!
    En z'n werk is heel belangrijk voor hem, ben ik achter gekomen.

    Xxx.. I'm always there for you (flower)

    Lick Lick <33


    Dankje lieverd, love ya(H)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    het komt wel goed ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Je moet er voor jezelf achter zien te komen of je genoeg van hem houdt om te accepteren dat zijn werk nu tijdelijk voor gaat. Het klinkt wel alsof je erg veel van hem houdt, dus ik raad je aan om vooral geen overhaaste beslissingen te nemen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.