de klasgenoten van de schrijver van; Just a fraction of your love fills the air. Zijn er achtergekomen dat zei op quizlet zit.
Alleen wisten ze een paar dagen geleden niet wie zei was op quizlet.
De schrijver had dus mijn gebruikersnaam opgegeven en aan mij gevraagd of dat het goed was. Ze schaammde zich volgens mij ofzow. Ik hou er altijd wel van om iemand voor de gek gehouden dus had ik mee ingestemd. Ze heeft uitgelegd dat de 'gebruiker of gebruikers' waar ik de naam niet mag noemen van diegene, niet zoveel zouden gaan doen. En als ik er last van had moest ik er iets van zeggen, zei ze.
Gister was ik op de computer, was bezig met schrijven en toen keek ik bij mijn verhaal opeens zag ik 172 kudo's staan. Ik had al in de gaten dat dit niet kon kloppen, maar ach wist de oorzaak niet.
Want ik had afgelopen dinsdag ook erin gestaan maar dan met 40 kudo's of iets. ( Toen was het wel eerlijk )
Vandaag was ik op school en opeens zag ik dat ik 70 kudo's had.
Ik kreeg dus bijna een hartaanval onder de les ofzow, but by the way.
Dit kon ook niet kloppen want het hoofdstuk was ik vanmorgen had geactiveerd was 30 keer gelezen.
Toen kreeg ik een mail van degene waarin stond dat hij er achter was gekomen dat ik niet was wie hij dacht dat ik was. En hij zei ook dat hij het speet van de kudo's. Ik was hem ook wel dankbaar, ik bedoel je hebt opeens zoveel kudo's. Dat is best wel cool weet je,
Maar hij wil niet zeggen hoe hij al die kudo's gegeven heeft,
Alleen nu heeft dus dat meisje 150 kudo's ofzow.
Maar ik vind het echt oneerlijk vandaar dat ik het zeg.
[ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 16:13 ]
<3