• Hallo , ik ben Kevin. Ik ben 14 jaar en woon in Friesland. Sinds dinsdag ben ik hier bij quizlet. Mijn hobby's zijn voetbal , tv kijken , quizlet natuurlijk en computeren. Msnen vind ik ook gaaf. Ik heb jammer genoeg geen vriendinnetje. Ik heb 1 huisdier : een parkiet genaamd Riek. Op mijn profiel is veel te beleven. Ik wens jullie veel plezier. Mijn profiel is nog wel in onderhoud. Binnenkort komt er meer op.

    Groeten van Kevin(yeah)

    Hoi Kevin, welkom op Q. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hee hallo Kevin 8D Veel plezier en geluk hier!


    You move me ......... Kurt

    hoi


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    welkom op Quizlet.
    en woow een jongen hier op Q o0 das zeldzaam ik dacht dat ze al bijna waren uitgestorven hier :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hallo, ik ben Gaby. Ik ben 14 jaar en woon in Zuid-Holland. Sinds 1 mei 2008 ben ik hier bij Quizlet. Mijn hobby's zijn verhalen schrijven, shoppen, Quizlet natuurlijk en computeren. Msn'en vind ik ook gaaf. Ik heb jammer genoeg geen vriendje. Ik heb 3 huisdieren: een twee katers genaamd Shadow en Wiiwy en 1 konijn genaamd Droppie. Op mijn profiel is veel te beleven. Ik wens je veel plezier.

    Groeten van Gaby(yeah)


    Oké, oké, sorry, dit moest even. ROFL:P

    [ bericht aangepast op 10 dec 2010 - 16:08 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Iedereen bedankt voor de leuke ontvangsten. Ik vind quizlet erg leuk. Dat ik dan een jongen ben maakt mij niet zoveel uit. Iedereen bedankt nogmaals (doeg)

    kevinisoke schreef:
    Iedereen bedankt voor de leuke ontvangsten. Ik vind quizlet erg leuk. Dat ik dan een jongen ben maakt mij niet zoveel uit. Iedereen bedankt nogmaals (doeg)

    Gast, Q is gewoon helemaal geweldig, al zitten hier wel een aantal enge (w)emo's. Nee serieus sommige mensen hier zijn echt eng. 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hallo Kevin, hallo. Zijt gij nog kwaad? (krul)

    hee kevin (doeg)
    Welkom op Quizlet !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Bonjour Kevin (doeg)

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Gast, Q is gewoon helemaal geweldig, al zitten hier wel een aantal enge (w)emo's. Nee serieus sommige mensen hier zijn echt eng. 0.o

    Haha, Gaby straks jaag je hem nog weg joch (krul)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Messiah schreef:
    Ibi op je prooo! :9~

    Okee, hoi en welkom. :'D


    Am, aan iets anders kan je ook niet denken he?

    anyway, welkom op Quizlet,
    jongens zie je hier niet vaak, maar het is wel leuk met nog wat andere mensen hier x]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Je parkiet heeft een gave naam!:9~
    Jij ook hoor:)

    Welcom op Quizlet


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Haloooooooooooooooooooooooooooooooooo 8D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Welkom Kevin!
    Leuk dat er weer een jongen bijgekomen is! :Y)


    You are beautiful, you are love.