Heb je daar het gevoel bij van: ik vind de meeste aardig en sommigen niet. of
Ik vind de meeste niet zo aardig, maar een aantal wel? 8D
Oké, misschien een beetje doelloos, maar ik vraag het me af.
Ik vind de helft helemaal te geak, dope, sexay, lief, humor en de andere helft niet te geak, niet dope, niet sexay, niet zo lief en een beetje humorloos.
ik vind iedereen aardig. Er zijn er wel enkelen waavan ik soms denk van 'wat probeer je nu te berijken?' maar niemand die me echt irriteert of ik haat. Maar dit heb ik in het dagelijkse leven ook nauwelijks -net iets meer irritatie- dus misschien ligt het aan mij.
Ik ken niet zo heel veel mensen. Degenen die ken vind -natuurlijk- aardig. En ik zie op het forum wel heel vaak dezelfde usernames voorbij komen. Maar voor zover ik weet, vind ik de meeste aardig en ik irriteer me eigenlijk niet zo heel erg aan mensen :')
Ik kan niet oordelen of ik mensen aardig vind of niet, aangezien ik bijna niemand van Quizlet echt goed ken. Maar aan de manier hoe sommigen reageren op topics kan ik me wel ergeren.
Ik irriteer me wel eens aan de manier waarop sommige in een topic reageren. Dan denk ik echt van: kon je dat nou écht niet op een andere manier zeggen?
If you don't understand my silence, you will never understand my words.