• Kirsten is bezig met cadeau's voor Nena in te pakken want daar gaat ze vrijdag heen. En nu had ik dus iets voor Nena gekocht, maar er zat een Nederlandse tekst bij, dus ik heb die helemaal zitten vertalen omdat ze natuurlijk amper Nederlands kan en het altijd wel leuk is als je gewoon kunt lezen wat er bij je cadeau zit :Y). Dus, aan de hand van de tekst moeten jullie raden wat ik haar geef, en wie het raad krijgt een koekje. Let niet op de spel/schrijf/naamval-fouten want Nena weet dat ik zo analfabeet en lui als de pest ben, dus dat boeit al niet meer :Y)

    Allgemeine Information.
    Ein Schutzengel ist ein Engel, der das beschützen und begleiten von ein sicher Person als Aufgaben hat. Der Überzeugung das Gott ein Geist sendet um auf jedes Person auf zu passen war ein allgemeine Glaube in dem Altgriechische Philosophie, und auch Plato vermeldete das in sein Dialoge mit Phaedo. Auf dieser gleiche Art erscheint die Religion in das Alte Testament, obwohl es nicht spezifisch abgesetzt wird. Henoch 100:5 sagt das den guten Schutzengel haben.

    Im Handlungen 12:15 ist da ein Satzabweichung mit Stellung auf die Glaube. In das Evangelium von Mattheüs 18.10 sagt Jesus das Kinder durch Schutzengeln beschützt werden:
    “Wach davor auch jedoch aber ein von diesen bescheidenen zu verachten. Weil ich sag euch: ihre Engeln in den Himmel betrachten fortwährend das Antlitz meines Himmlische Vater.“


    Ghehe lol, voor diegene die het dus ook echt uigelezen hebben. Enig idee :Y)?

    Edit: Is al geraden, dus dan ook maar meteen een plaatje :'D. Deze alleen dan in het roze

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Een beschermengel, ofzo? :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een beeldje van een engel? Of een Bijbel? :$
    Wat een prachtige tekst, trouwens!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Een beschermengel :P?


    Life is hard and then we die

    Ik denk.. een beeldje van een engel. Lol. Oke, domme gok (baby)

    Maarre.. jij kent Nena dus echt persoonlijk. En zij jou ook. How come?


    No growth of the heart is ever a waste

    Villain schreef:
    Een beschermengel, ofzo? :x


    daar dacht ik ook aan...


    #WWED - What Would Emma Do?

    @Nynke, waarom raad je dat nu.. -zucht-
    @FlowerRain, idd een klein beeldje van een engeltje van een kristalletje aan een zilvere kettinkje -zo wat een verkrachte zin haha-.


    Wie du mir, so ich dir.

    Sniper schreef:
    Ik denk.. een beeldje van een engel. Lol. Oke, domme gok (baby)

    Maarre.. jij kent Nena dus echt persoonlijk. En zij jou ook. How come?
    Sam heb je onder een steun gelegen ofzo o.o?


    Wie du mir, so ich dir.

    Was dus toch niet zo moeilijk als ik dacht, hahaha *gaat strooien met koekjes*


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    @Nynke, waarom raad je dat nu.. -zucht-
    @FlowerRain, idd een klein beeldje van een engeltje van een kristalletje aan een zilvere kettinkje -zo wat een verkrachte zin haha-.

    HAAHAHA. En ik heb al *telt* drie/vier jaar geen Duits gehad en, nee. Ik ben geen Tokio Hotel fan. (cat) Dat verdient wel een schouderklopje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een armbandje?
    [klinkt dom maar ik heb een armbandje en als beschrijving sstaat erbij dat als de belletje rinkelt dat de bescherm engels bij je zult zijn ofzow =)]



    al geraden dus.. ik zei niets =P

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 20:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Villain schreef:
    (...)
    HAAHAHA. En ik heb al *telt* drie/vier jaar geen Duits gehad en, nee. Ik ben geen Tokio Hotel fan. (cat) Dat verdient wel een schouderklopje.
    *Geeft schouderklopje en koekje*


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)*Geeft schouderklopje en koekje*

    Dankje. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zou ik de tekst voor je mogen verbeteren :X ?
    ik denk een engeltje?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Beschermengel; ik zag het meteen :'D
    Maar ik was niet de eerste ): Krijg ik een half koekje? 8D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    *vangt koekje*

    jippie:9~


    #WWED - What Would Emma Do?