• was ik aan het leren voor mijn latijnse proefwerk. wat deden jullie twee uur geleden??


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Kingston schreef:
    (...)
    ja dat meisje zit bij mij in de klas.. nouja dat is al wel weer opgelost, maar nu gaat het om een goede vriendin van mij, en een meisje, dat meisje had geluld over die goede vriendin van mij, en nu hebben ze ruzie en weetik veel , maar ze zouden "knocken" maar dat meisje is niet komen opdagen. :')


    Doh, verstandig. Maar dat is dan weer nieuw? Want begin deze week was het met een jongen waar ik sommige vakken mee heb. Die begonnen toen ja in de kantine in ene te knokken. Dezelfde mensen weer, of niet?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij wiskunde zitten .____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    thuis komen, na de voordeursleutel bij mijn oma gehaald te hebben omdat mijn zusje de sleutel in de achterdeur had laten zitten:S


    Food.

    Speaker schreef:
    (...)

    Doh, verstandig. Maar dat is dan weer nieuw? Want begin deze week was het met een jongen waar ik sommige vakken mee heb. Die begonnen toen ja in de kantine in ene te knokken. Dezelfde mensen weer, of niet?

    welke jongen bedoel je ? Jonathan ? nouja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. het is ook best wel lang verhaal... ;$


    Life is a beautiful struggle

    Heb ik een hamster gekocht, en nu moet ik een verstopplek zoeken xD

    Kingston schreef:
    (...)
    welke jongen bedoel je ? Jonathan ? nouja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. het is ook best wel lang verhaal... ;$


    Nee, Roman of zo, dacht ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    NNailaa schreef:
    Heb ik een hamster gekocht, en nu moet ik een verstopplek zoeken xD


    Haha! Illegale hamster in je huis? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Niet veel.


    -

    NNailaa schreef:
    Heb ik een hamster gekocht, en nu moet ik een verstopplek zoeken xD

    ghehe weten je ouders er niets van ofzo? xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Speaker schreef:
    (...)

    Haha! Illegale hamster in je huis? 8D


    Jaa xD

    Nog goede ideeën?
    Ik moet dat monster ergens verstoppen xD

    Omg! Op TV was altijd zo'n programma en daar had een meisje een konijn onder haar vloerkleed, in de vloer :'D!


    "I shut my eyes in order to see.'

    NNailaa schreef:
    (...)

    Jaa xD

    Nog goede ideeën?
    Ik moet dat monster ergens verstoppen xD


    Prullenbak? Wel een lege, hehe. Daar stopte ik mijn hamster altijd in als ik zijn kooi moest schoonmaken. (krul)

    [ bericht aangepast op 8 dec 2010 - 16:51 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Was ik aan het bellen met mijn vriendje (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Speaker schreef:
    (...)

    Nee, Roman of zo, dacht ik.

    het ging volgens mij tussen ali en jonathan, want het was dat simone wat met ali had, en simone was toen een keer met jonathan wezen fietsen, en toen ging het rond dat simone en jonathan wat met elkaar hadden gedaan, en toen wou iedereen simone klappen omdat ze ali had genakt, en weet ik veel wat voor bullshit. :')


    Life is a beautiful struggle

    naar huis fietsen.


    ars moriendi