Kingston schreef:
(...) ja dat meisje zit bij mij in de klas.. nouja dat is al wel weer opgelost, maar nu gaat het om een goede vriendin van mij, en een meisje, dat meisje had geluld over die goede vriendin van mij, en nu hebben ze ruzie en weetik veel , maar ze zouden "knocken" maar dat meisje is niet komen opdagen. :')
Doh, verstandig. Maar dat is dan weer nieuw? Want begin deze week was het met een jongen waar ik sommige vakken mee heb. Die begonnen toen ja in de kantine in ene te knokken. Dezelfde mensen weer, of niet?
Doh, verstandig. Maar dat is dan weer nieuw? Want begin deze week was het met een jongen waar ik sommige vakken mee heb. Die begonnen toen ja in de kantine in ene te knokken. Dezelfde mensen weer, of niet?
welke jongen bedoel je ? Jonathan ? nouja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. het is ook best wel lang verhaal... ;$
Kingston schreef:
(...) welke jongen bedoel je ? Jonathan ? nouja ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen.. het is ook best wel lang verhaal... ;$
het ging volgens mij tussen ali en jonathan, want het was dat simone wat met ali had, en simone was toen een keer met jonathan wezen fietsen, en toen ging het rond dat simone en jonathan wat met elkaar hadden gedaan, en toen wou iedereen simone klappen omdat ze ali had genakt, en weet ik veel wat voor bullshit. :')