• Ik moet een PO maken voor Aardrijkskunde, en dan wil ik er paginanummers bij. Alleen de eerste pagina is een voorkant dus daar moet geen nummer op, maar dat krijg ik niet voor elkaar.
    Weet iemand hoe ik kan doen dat de paginanummers pas op de 2e pagina beginnen?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 21:29 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een voorblad invoegen geloof ik :P


    Life is hard and then we die

    Geen idee.
    Maar als je er echt niet uit komt, zet je het voorblad in een ander document, zonder bladzijde nummer? ;o

    als je paginanummers instelt kan je bij mij ook kiezen wel op voorblad of niet.. dats bij word 2003 dus ik weet niet welke jij hebt, als je die hebt moet het er dus gewoon bij staan

    pseudoniem schreef:
    als je paginanummers instelt kan je bij mij ook kiezen wel op voorblad of niet.. dats bij word 2003 dus ik weet niet welke jij hebt, als je die hebt moet het er dus gewoon bij staan
    Ik heb 2007...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    euh... Geen idee (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    sorry, dit klinkt misschien dom, maar wat is een PO? :$ bij ons is dat plastische opvoeding xD
    euhm, geen idee. maar bij mij kun je dat gewoon bij paginanumering instellen. maar ik heb word 2007


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Elphaba schreef:
    (...)Ik heb 2007...

    In word? Dan moet je gewoon invoegen -> paginanummer -> opmaak paginanummers en dan bij "beginnen bij" en daar dan 2 inzetten.(krul)
    Zijn grafische opleidingen toch nog ergens handig voor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laatst is mij dat wel gelukt, maar ik weet niet meer hoe. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat vraag ik mij dus ook af! maar wat is een PO? (:


    Get outta my head!

    Po? Van de Teletubbies!?

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 dec 2010 - 22:18 ]

    Qlimax schreef:
    (...)
    In word? Dan moet je gewoon invoegen -> paginanummer -> opmaak paginanummers en dan bij "beginnen bij" en daar dan 2 inzetten.(krul)
    Zijn grafische opleidingen toch nog ergens handig voor.
    Als ik dat doe krijg ik op de eerste pagina (dus de voorkant) het paginanummer 2 :'DD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    havealaugh schreef:
    sorry, dit klinkt misschien dom, maar wat is een PO? :$ bij ons is dat plastische opvoeding xD
    euhm, geen idee. maar bij mij kun je dat gewoon bij paginanumering instellen. maar ik heb word 2007
    Praktische Opdracht xD Gewoon een soort werkstuk dus.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hem verstoppen achter een wit vierkantje :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    als je pagina nummer hebt ingevoegt komt er een balk bovenin met hulpmiddelen voor kopteksten en voetteksten dan ga je naar opties dan klik je eerste pagina afwijkend aan
    dan begint hij op de 2e pagina bij 2 en dan zo verder,
    je klikt dat het paginanummer aan en dan verander je die in een 1 en dat oe je dan ook bij de andere cijfers


    (Be)lieve in (you)rself

    Als je het moet uitprinten, zou ik eerst het voorblad uitprinten -apart- en dan de rest -genummerd- :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.