Hebben jullie voor jezelf liedjes die veel voor je betekenen? Bijvoorbeeld op een belangrijk moment gedraaid of gewoon de tekst?
Voor mij zijn dat When She Cries van Britt Nicole en Beautiful van Christina Aguilera. En sowieso de liedjes van All Time Low, maar daar zit een lang verhaal achter (:
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
7 dec 2010 - 21:057 dec 2010 - 21:07
Ik blijf toch echt altijd bij hetzelfde nummer: Zzyzx Rd. van Stone Sour. Ik ken geen mooier nummer dan dat (:
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
7 dec 2010 - 21:07Anywhere van Evanescence, de tekst vind ik zo mooi! En nog een paar andere liedjes van verschillende artiesten die op bepaalde momenten gedraaid heb
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
7 dec 2010 - 21:07De oude liedjes van Tokio Hotel, gewoon door mijn verleden. Muziek van Santana en Stevie Wonder is voor mij ook heel speciaal.
your eyes are like stars in the night.
7 dec 2010 - 21:08R.E.M. - Everybody Hurts
Lou Reed - Perfect Day
Omdat die beiden werden gespeeld op de begrafenis van mijn nonkel deze zomer!You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
7 dec 2010 - 21:08Ja, die heb ik ook (:
Ronan Keating - If Tomorrow Never Comes. En er zijn er nog wel meer (:Never look back, don't doubt tomorrow.
7 dec 2010 - 21:09Een aantal nummers van TH.
Aerosmith - I don't want to miss a thingNormaal is het gemiddelde van alle afwijkingen
7 dec 2010 - 21:09Have faith in me - a day to remember
say goodbye -skillet"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson
7 dec 2010 - 21:09Green Eyes van Coldplay, en Hey There Delilah van The Plain White T's.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
7 dec 2010 - 21:16Absynthe minded - Envoi
het is niet een geweldig mooi liedje maar voor mij heeft het een speciale betekenis.It's over.
7 dec 2010 - 21:18oh,,dat zijn er redelijk veel denk ik...
o.a. nooit meer een morgen - Marco BorsatoI know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
8 dec 2010 - 10:50Don't crush me & Everything and more - Krezip
Fall to pieces - Avril
Nog veel meer maar kan zo snel niet bednekenxD"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow
8 dec 2010 - 11:09Evanescence - the last song I'm wasting on you
All I want for christmas is you
Blof - midzomernacht
Blof - overgaveAnd this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
8 dec 2010 - 11:4130 seconds to mars paar liedjes.. En de oude songs van TH.
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.
8 dec 2010 - 12:42beautiful - christina aguilera
down - jay sean & lil wayne
true colors - cyndi lauperIt is better to reign in hell than to serve in heaven.
8 dec 2010 - 12:4730 Seconds To Mars - Kings And Queens <3
Valerius - Better World
Maar sowieso Kings And Queens, ook al weet ik niet precies waarom het doet elke keer weer wat met me en helemaal na hun concert... KIPPENVEL!dream, dare, fly!