• de laastse tijd huil ik echt om de kleinste dingen terwijl ik dat hele maal niet wil.. dan heb ik echt zo van kind doe normaal.

    ook heb ik last van steken bij mijn hard
    en heb ik soms in de ochtend het gevoel dat ik moet overgeven

    weet iemand wat dit is?

    mijn vind google is heel vaag


    I'm not even on drugs, I'm just weird. - Alex Gaskarth

    Nou, bij dat eerste hoort sowieso de puberteit, valt niks aan te veranderen. Dat is iets wat je gewoon door moet gaan, iedereen heeft dat of heeft dat gehad.
    Dat last hebben van steken bij je hart heb ik ook wel eens, waar het aan ligt weet ik niet. En het gevoel hebben van overgeven heb ik echt een hele periode lang last van gehad, ik ben er nu ongeveer anderhalve maand vanaf en ook daarvan weet ik waarvan het is.

    Trouwens, nu ik dat van scandal heb doorgelezen valt me iets bij me op. Het kan bij mij natuurlijk ook komen door stress, ik heb iets van distress namelijk.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 19:45 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb dat ook eens gehad.
    Bij mij lag het aan niets anders dan stress. Ik span me te hard in dan. Teveel stress.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik denk dat het huilen er niet veel mee te maken heeft, dat heeft iedereen wel eens. & Ik heb ook soms steken in mijn borstkast, maar na een tijdje heb ik er geen last meer van dus ik laat het voor wat het is. Als je het echt regelmatig hebt zou ik eens naar je arts gaan.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Dat huilen heeft iedereen wel eens (gehad). Ik heb ook soms steken, maar volgens mij is dat niet zo heel erg, dat heeft iedereen wel eens. En ik heb ook wel eens gehad dat ik 's ochtends het gevoel had dat ik moest overgeven, maar volgens mij kan dat verschillende oorzaken (of geen?) hebben.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Puberteit, for sure. Die steken in je hart zijn groeipijnen, zei mijn dokter. Ik had er ook vaak last van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.