• Ik heb net al een topic geopend over mijn nieuwe story die ik wil maken, namelijk Night Child. Dit moet gaan over een stel dat een kind krijgt, en dat kind wordt snachts zegmaar een gek, hij slaapwandelt, zingt rare liedjes, en later vermoordt hij ook mensen. Ja, heel leuk enzo, maar ik moet hier wel een reden voor hebben. Het komt onrealistisch over als hij gewoon uit het niks moorden pleegt en raar doet.. Heeft iemand een idee hoe ik dit verhaal realistischer kan maken, bv. met een ziekte waar hij aan lijdt of iets dergelijks?


    Edit:
    Ik pas het topic aan, want ik heb de vraag een beetje fout gesteld. Het is de bedoeling dat ze denken dat de oorzaak psychisch is, dus bv. schizofrenie, maar de werkelijke oorzaak is dus iets wat ik zelf wil verzinnen. En daar kom ik dus niet op.. :3 .

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 19:04 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Schizofrenie, slaapwandelen(Dat kan echt), persoonlijkheidsstoornis.


    Your make-up is terrible

    autistisch?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Bezeten door een demoon of de duivel (=


    Has no one told you she's not breathing?

    Junns schreef:
    autistisch?


    Autisten vermoorden volgens mij geen mensen :3
    Ik pas het topic aan, want ik heb de vraag een beetje fout gesteld. Het is de bedoeling dat ze denken dat de oorzaak psychisch is, dus bv. schizofrenie, maar de werkelijke oorzaak is dus iets wat ik zelf wil verzinnen. En daar kom ik dus niet op.. :3


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Junns schreef:
    autistisch?

    Als je autistisch bent doe je niet zo iets haha. :Y)
    Euhm.. Zoals BlueElephant al zei; bezeten. ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Bezeten vind ik wel leuk.
    Ehm, gespleten persoonlijkheid, waanstoornis, psychotische stoornis door een somatische aandoening (leve Wikipedia :Y) )


    Home is now behind you. The world is ahead!