• Bang geweest voor je ouders?

    Ja, dat vraag ik me nou echt af. Bijvoorbeeld als ze heftig ruzie hebben gemaakt of dat eentje met dingen dreigde ofzo, brand los. : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gister nog voor mijn vader,
    En voor mijn moeder nooit.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ja wel voor mijn stiefvader, toen ik alleen thuis was samen met hem dacht ik bij het begin echt dat hij me ging vermoordenxD


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ja...
    vorig jaar hadden ze zo'n heftige ruzie, dat ik dacht dat een van de twee het huis zou uitlopen en nooit meer terug zou komen...
    maar gelukkig is het niet gebeurt :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, nog nooit. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor mijn pa wel eens vroeger, want dan kon hij zo hard schreeuwen en met de deuren slaan als iets weer eens niet ging. Ik geloof dat ik zijn temperament heb geërfd (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, heel erg. Maar ik heb het hun inmiddels al vergeven.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PUKKELxDING schreef:
    Euh... alleen voor mijn vader.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    niet echt bang voor mijn ouders zelf, maar wel vroeger altijd als mijn ouders ruzie maakten, ik was bang dat ze dan zouden scheiden ofzo.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:36 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik was vroeger altijd bang van mijn vader. Die gast is echt groot en ik kwam tot aan zijn knie ofzo..
    Gewoon schrikwekkend (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'