• met geert wilders. haha, dat lijkt me echt lachen.
    lekker klagen over mensen (:


    I'd rather go naked than wear fur.

    Reticent schreef:
    (...)
    Wacht... K3? :'DD

    nee, bjorn zonder broek. :9~

    Annissa schreef:
    (...)
    nee, bjorn zonder broek. :9~

    /flashback :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ontopic graag? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik will er een met Paramore!

    Wasilewski schreef:
    Weetje?
    Mijn neef kwam laatst met een super goed idee.
    Gewoon een suuuuuuper groot stuk land nemen, en daar al die vieze stinkerds neer droppen.
    Zijn zij "veilig"
    en dan hoeven wij niet met ze in de buurt te wonen

    goed idee toch?

    Sla jezelf alstjeblieft heel hard.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    eikeldopje schreef:
    ik denk dat hij stinkt, zijn haar ziet er uit alsof hij het 10 jaar niet gewassen heeft.

    en hij lijkt met zijn ideeën op de man die 70 jaar geleden aan de macht was.


    Ahw com'on, leer je geschiedenis en je politiek, en zeker de lessen die we daaruit kunnen trekken.

    Hitler, we're all know who you're talking about, was een man met een haat jegens joden omdat ze, volgens hem, alle goeie baantjes van de duitsers pikten. Een andere reden was omdat ze niet katholiek waren en niet tot het arische ras behoorden.

    Wilders daarentegen wil alleen de misdragingen der allochtonen aanpakken en zorgen voor minder cultuurrelativisme . Is dat erg? Nee, het eerste is een bijna logische conclusie en aanpak van criminaliteit. met het tweede heeft hij ook een punt, we moeten voor onze eigen waarden en normen blijven staan. Wilders wil dan ook niet dat alle moslims/allochtonen het land uitgaan, maar slechts degenen die zich niet willen gedragen of aanpassen of juist hun religie teveel willen prediken.

    Ik hoop dat ik het verschil duidelijk heb kunnen maken, en ik hoop ook dat je nu inziet dat elke vergelijking met de 2e wereldoorlog mank gaat en een belediging is voor de joden en andere slachtoffers.

    PS: ik ben geen PVV stemmer, zal ik ook niet worden, maar ik vind wel dat die vergelijking niet kan en als diegene hem maakt, hem met historische feiten moet kunnen onderbouwen.

    schreef:


    _O_

    ik wil niet met hem.
    ik zou alleen vragen of ik aan zn haar mocht zitten :z


    Smiling but close to tears.

    Wasilewski schreef:
    hihi ik ook!
    Wilders for president _O_


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    shadowsalyer schreef:
    (...)

    Ahw com'on, leer je geschiedenis en je politiek, en zeker de lessen die we daaruit kunnen trekken.

    Hitler, we're all know who you're talking about, was een man met een haat jegens joden omdat ze, volgens hem, alle goeie baantjes van de duitsers pikten. Een andere reden was omdat ze niet katholiek waren en niet tot het arische ras behoorden.

    Wilders daarentegen wil alleen de misdragingen der allochtonen aanpakken en zorgen voor minder cultuurrelativisme . Is dat erg? Nee, het eerste is een bijna logische conclusie en aanpak van criminaliteit. met het tweede heeft hij ook een punt, we moeten voor onze eigen waarden en normen blijven staan. Wilders wil dan ook niet dat alle moslims/allochtonen het land uitgaan, maar slechts degenen die zich niet willen gedragen of aanpassen of juist hun religie teveel willen prediken.

    Ik hoop dat ik het verschil duidelijk heb kunnen maken, en ik hoop ook dat je nu inziet dat elke vergelijking met de 2e wereldoorlog mank gaat en een belediging is voor de joden en andere slachtoffers.

    PS: ik ben geen PVV stemmer, zal ik ook niet worden, maar ik vind wel dat die vergelijking niet kan en als diegene hem maakt, hem met historische feiten moet kunnen onderbouwen.


    Precies wat ik ook dacht behalve het laatste stukje dan(krul)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik niet. Veel te bang dat ik vergast wordt door de hoeveelheid hairspray die hij dagelijks in zijn haar spuit...


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik niet met Geert Wilders, ik heb niet het idee dat er met hem een goede discussie te voeren is. Hoewel ik het eigenlijk wel zou willen proberen.
    Dus ik wil toch wel een meet en greet met Geertje.


    Fuck the world, I don't care.

    Speaker schreef:
    Nee, hij is echt eng. Volgens mij gaat is hij echt zo iemand die kleine meisjes aanrand. En ja, dat denk ik echt, lol.

    dat dacht ik precies ook! 8D


    They fell in love, didn't they?

    Wasilewski schreef:
    Weetje?
    Mijn neef kwam laatst met een super goed idee.
    Gewoon een suuuuuuper groot stuk land nemen, en daar al die vieze stinkerds neer droppen.
    Zijn zij "veilig"
    en dan hoeven wij niet met ze in de buurt te wonen

    goed idee toch?

    Weetje?
    Dan hoop ik dat ze jou en je neef daar als eerste neerzetten. ;) Wat walg ik toch van mensen zoals jij.
    En jij dan, ben jij zelf 100% autochtoon dan?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 15:43 ]


    ars moriendi

    CursedBanana schreef:
    ik will er een met Paramore!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.