• Want ik word morgen geopereerd.

Het is niet echt heel interessant en boeiend of zo, maar het is wel pijnlijk.
    Ik moet namelijk aan mijn teen geopereerd worden (echt lame eigenlijk). Er wordt een stukje nagel weggesneden, helemaal tot aan beneden waar het begint te groeien zeg maar.
    De verdoving is alleen pijnlijk, en echt zo kut. Namelijk twee prikken in één teen, en dat is echt gewoon een ramp.
    Ik weet dat het zo moet omdat ik het al twee keer eerder heb gehad.(cat) (Mijn eigen schuld, alledrie.)
    Dus, wish me luck want ik ben bang.(krul)

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Aw, dat is vervelend. Succes & sterkte(flower)

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Oeh, dat klinkt niet zo nice ):
    Maar, waarom wordt dat weggehaald als ik vragen mag?('A)
    Enneeh, goodluck!(flower)

No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

RxVampFish schreef:
    Oeh, dat klinkt niet zo nice ):
    Maar, waarom wordt dat weggehaald als ik vragen mag?('A)
    Enneeh, goodluck!(flower)

Nou, mijn nagel is ingegroeid.. Echt nasty. En nu komt ie er niet meer uit en is het ontstoken en zo. En nu moet ie eraf.(krul)

Aaa, bahbahbah. Veel sterkte o_o

"I shut my eyes in order to see.'

klinkt vreselijk :S serieus ik zou in me broek schijten als ik da moest ondergaan, maar sterkte en veel succes(flower)

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Bij mij was het net íets extremer! :Y)
    Juni 2006; De nagel van mijn grootste teen was ingegroeid en werd er dus helemaal uitgehaald en djees dat deed zeer! o.o
    November 2009; De nagel van mijn grootste teen (andere kant) lag er bijna half af en moest ook uitgetrokken worden. Zeer pijnlijk weer! Ik weende maar whatever, ik ben kleinzerig!
    Nu, mijn nagels zijn aan beide kanten iets raars geworden en het lijkt dan ook absoluut niet op een nagel en ik durf in de zomer niet met blote voeten rondlopen. Dus moet ik beide waarschijnlijk weer allebei laten wegtrekken, maar dan voorgoed. Dus met nagelbed enal zodat ik nooit nog een nagel krijg op mijn beide grote tenen! --"
    Fijn zicht voor meisje van 18, hé.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik krijg kriebels over mijn rug! o.O'' Nou, ik wens je veel sterkte, en ik hoop dat het maar niet ál te pijnlijk voor je word... (:

Once you go ''Black'' You never go Back.

Springfield schreef:
    Juni 2006; De nagel van mijn grootste teen was ingegroeid en werd er dus helemaal uitgehaald en djees dat deed zeer! o.o
    November 2009; De nagel van mijn grootste teen (andere kant) lag er bijna half af en moest ook uitgetrokken worden. Zeer pijnlijk weer! Ik weende maar whatever, ik ben kleinzerig!
    Nu, mijn nagels zijn aan beide kanten iets raars geworden en het lijkt dan ook absoluut niet op een nagel en ik durf in de zomer niet met blote voeten rondlopen. Dus moet ik beide waarschijnlijk weer allebei laten wegtrekken, maar dan voorgoed. Dus met nagelbed enal zodat ik nooit nog een nagel krijg op mijn beide grote tenen! --"
    Dat is klote. Hebben ze daarvoor geen nepnagels? Klinkt stom, maar dat zou toch kunnen?

Today will be Girl's Day party with you~

Ahww, sterkte (flower)

ONLY SEVEN LEFT <3

RINGDINGDONG schreef:
    (...)Dat is klote. Hebben ze daarvoor geen nepnagels? Klinkt stom, maar dat zou toch kunnen?

Daar hebben er nogal van gesproken maar ik weet niet of ik dat wel zou willen... Misschien wel in de zomer, maar dan alleen als ik er veel informatie over krijg en het niet te veel kost...

Springfield schreef:

Zonder verdoving?!

Omg, maar wordt dan alleen je teen verdoofd en blijf je dan zelf bij bewustzijn? Dat lijkt me echt scheisse! Anyways, good luck! <3 (flower)

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Rosyln schreef:
    (...)
    Zonder verdoving?!

Are you nuts? :'D
    Die prikken waren dodend! .__. Like you said. ^^

Springfield schreef:
    (...)
    Are you nuts? :'D
    Die prikken waren dodend! .__. Like you said. ^^

Oooh hahaha.
    Nee idd, van die prikken ga je echt dood.
    De eerste keer dat ik moest, moest ik overgeven van de pijn. (':
    Maar ze wilde me eerst niet zo verdoven, maar helemaal buiten bewustzijn laten raken omdat ik nog erg jong was. (11) Alsnog hebben ze het zo gedaan. (cat)

Ik heb dat ook gehad. Aan mijn 2 grote tenen, aan alletwee de kanten. Dus 4 stukken ingegroeide nagels.
    Kreeg ruggenprik.
    Zal wel meevallen. Veel succes morgen!

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury