• Voor sommige mensen is het echt focking lastig schijnbaar om met leestekens een topic te maken. Voor die mensen heb ik een uitleg: Hoofdletter aan het begin van iedere zin (dus na een punt), je maakt een hoofd letter door shift en een letter in te toetsen. Een leesteken, zoals punten en komma maak je door op de knop te drukken.

anders krijg je een verhaal zoals hier staat dus een heel raar verhaal wat best lastig te volgen is vind ik zelf vinden jullie dat ook niet ik namelijk wel raar he

Ik ben gemeen xoxo

mij balt dat echt niet hoor?

My heart is yours and so am I

In een topic is dat echt niet erg. Als er maar niet veel spelfouten in zitten. Maar bij een verhaal moet dat wel idd.

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

CursedBanana schreef:
    in een topic boeit het mij egt niet hoor
    dan gebruik ik ook nooit komma's of punten of hoofdletters
    alleen in story's :8

I write my own story of life

Ik vind het zo irritant als er (onnodig) veel gebruik wordt gemaakt van uitroeptekens. Zowel telkens achter elkaar (!!!!, zo dus) als na elke zin.

[ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 17:28 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

3D schreef:
    Eh, ja?

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Ach, als het leesbaar is maakt het mij niet zoveel uit.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

T is heel erg irri mr k sgrijf ook woorde zoals t hoor al k op Q of msn ofuw zit,... mr verder geb ruik ik vanzelf wel , en . :Y)

Only those who listen can hear

Je hebt gelijk! Leestekens kun je veel beter gebruiken dan snapt iedereen je tenminste ^^

I'm just a little girl in a big mean world.

Desecrate schreef:
    Als ik zo'n tekst zie heb ik al geen eens zin meer om het te lezen :')

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Rosyln schreef:
    Ja, ik vind het ook vervelend lezen.
    Maar je kan mensen nou eenmaal niet dwingen om normaal te typen.

Alleen maar tranen van geluk

Ik vind dat je wel een beetje leestekens moet plaatsen, hoezo kun je lui zijn om díé te vergeten? Je drukt alleen een extra knopje in:S

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Urgh, ik wil dan die tekst gewoon niet meer lezen. Ben het helemaal met je eens, ik kan er echt niet tegen als mensen dat doen.

Ik ben het wel met je eens, maar er zijn gewoon veel mensen die dat blijkbaar zoveel moeite vinden dat ze het niet doen. En bovendien bestaan hierover volgens mij al heel veel topics. (:

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Rosyln schreef:
    Ja, ik vind het ook vervelend lezen.
    Maar je kan mensen nou eenmaal niet dwingen om normaal te typen.

Never forget the things that make you smile

Soms als ik lui ben dan begin ik niet met een hoofdletter. Maar ik zet wel altijd een punt neer.

it's so empty living behind these castle walls