• Gister had ik een super goede dag planning gemaakt -iets wat ik zelden doe- voor al m'n huiswerk enzo. Komt m'n moeder aangelopen met "Ja we gaan naar je nicht, en je komt mee" dus sloeg m'n hele planning al nergens meer op en dan gaat ze vandaag zeuren dat ik nog veels te veel huiswerk heb en dat ik niet goed plan.
    &^@#(*@&@&(*!@*!*

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 14:25 ]


    Just try to live life to the fullest

    moeders...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nou dan zeg je toch waar het op slaat en als ze stomme tegenargumenten gaat bedenken luister je niet, deed ze toch ook niet bij jou.
    Dat is hoe ik het zou doen tenminste. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmm, een planning is handig, maar je moet er wel rekening mee houden dat je een plan moet hebben voor als het door de war gaat. Dus aan de ene kant heeft je moeder gelijk, maar ze kon ook van tevoren zeggen dat je naar familie zou gaan. Dan kon je nog beter plannen.

    Het ligt dus een beetje aan twee kanten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat is flauw. Vertel het haar gewoon, want je hebt tenslotte je best gedaan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jah,,mijn moeder doet dat ook altijd.
    Zo heel plots mij een groot plan komen vertellen waardoor heel mijn planning aan diggelen ligt (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    RINGDINGDONG schreef:
    Hmm, een planning is handig, maar je moet er wel rekening mee houden dat je een plan moet hebben voor als het door de war gaat. Dus aan de ene kant heeft je moeder gelijk, maar ze kon ook van tevoren zeggen dat je naar familie zou gaan. Dan kon je nog beter plannen.

    Het ligt dus een beetje aan twee kanten.


    Je kan daar een beetje rekening mee houden,maar niet met alle mogelijkheden,want die zijn oneindig :')
    Dat is nog moeilijker als iemand anders dat in jouw plaats gaat beslissen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is flauw.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    dat doen moeders geloof ik altijd. haha

    Buh, ik zou gewoon thuisblijven. Mijn school is toch belangrijker.


    No growth of the heart is ever a waste

    Doet de mijne ook altijd, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan zo irritant en vervelend zijn :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    das handig zo'n moeder de mijne verteld het zelf een week van te voren


    Shoganai i ne~

    Odile schreef:
    dat doen moeders geloof ik altijd. haha

    Junns schreef:
    moeders...


    Uhu...


    26 - 02 - '16

    haar schuld (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H