• Ik heb een nogal raar probleem, want soms ben ik plotseling een heel uur van mijn geheugen kwijt. Ik zal het uitleggen:
    Een tijdje geleden was ik mijn tas in aan het pakken tijdens Grieks, en ik keek even op de klok. Het was tien voor één. Het volgende moment (voor mijn gevoel) zat ik op een compleet andere plek in een helemaal andere houding en ik heb geen idee hoe ik daar gekomen ben. Ik freakte bijna compleet, maar ik dacht dat dat voor een keertje wel kon gebeuren. Een week daarna gebeurde dat in het weekend echter nog een keer, eerst zat ik op de wc en het volgende moment zat ik op mijn kamer iets in te vullen!
    En afgelopen donderdag, tijdens een ander uur Grieks, herinner ik me nog dat ik op internet mijn cijfers aan het controleren was op de gang, en het volgende moment zat ik tussen allemaal klasgenoten in een lokaal en een jongen naast wie ik plotseling zat vroeg: "Heb je nog vragen?"
    Bleek ik een uur lang met hem te hebben gepraat, en ik kon me niets maar dan ook niets er van herinneren. Niet eens hoe ik daar gekomen ben.
    Ik heb er al met mijn ouders over gepraat maar daar word ik toch ook niet echt wijzer van. Zij denken dat ik epilepsie of schizofrenie heb, maar dan gedraag je je toch anders tijdens die periodes? Volgens vriendinnen gedroeg ik me helemaal normaal in de tijden die ik me niet meer kan herinneren. Weet iemand wat dit is, en moet ik me zorgen maken of niet?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    FeelinAlive schreef:
    Wow, dat vind ik echt heel zielig voor je :(
    Misschien ben je moe en heb je wat meer rust nodig? Hm nee, dat zou eigenlijk niet zo helpen denk ik.
    Het lijkt me handig om naar een dokter te gaan, misschien vindt die iets, misschien met zo'n scan die ze van je hoofd kunnen maken ofzo?
    Succes ermee!


    Shoganai i ne~

    Wow dat lijkt me echt eng. Ik zou even de huisarts raadplegen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Weetje... Dat heb ik de laatste tijd ook heel vaak o.O


    dream, dare, fly!

    Misschien dat het ook wel hele vroege Alzheimer is... (heb geen idee hoe vroeg dat kan komen)
    Als ik jou was, zou ik naar de dokter gaan (: Succes ermee!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    0_0

    Dat heb ik ook heel soms dat ik vet freaky!
    Het ene moment stond ik m'n kranten op m'n fiets te binden en het volgende moment was ik opeens in m'n wijk en kranten aan het bezorgen0_0

    Maar dat van jou is wel erger dan dat van mij denk ik.

    Waarom zit ik je hier eigenlijk mee te vervelen??


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'