• Ik vond het gewoon een poezige titel.
    maar serieus wie weet hoe je lenig word?
    ik ben zo'n hark, die dan dingen wil gaan doen.
    dan krakt je rug en zie je sterretjes,
    ik voelde me echt stoned.(cat)


    Smile and live.

    Jalex schreef:
    Elke dag rekken en strekken ;D Voor je het weet heb je twee benen in je nek, lol.


    dat kan ik al, hahaha. (krul)


    Smile and live.

    Himalaya schreef:
    Jij kan een handstand en je vind jezelf niet lenig genoeg?
    Zo ver ben ik nog niet eens! ;o


    voor een handstand hoef je toch niet lenig te zijn, of ligt dat aan mij.xd


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Oh echt niet?
    Moet je gewoon keer proberen en dan moet je een keer heel hard vallen,
    dan weet je in ieder geval al hoe het niet moet. dan nog hoe het wel moet. (krul)

    Ik weet al héél lang hoe het niet moet, maar vertel eens, hoe ben jij erachter gekomen hoe het wél moet?(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ik weet al héél lang hoe het niet moet, maar vertel eens, hoe ben jij erachter gekomen hoe het wél moet?(krul)


    Ik kwam er laatst nog eens achter hoe het niet moest, en dat was toen ik een handstand tegen een deur deed, en ik met mn voet de klink naar beneden deed, dus toen ging die deur open. (krul)
    maar ik bleef dat doen, en ik keek uit voor die klink.
    en toen ging ik het met een mat doen, altijd met gym op school als me juffie niet keek. en dan kan je het vanzelf. ;D toen dacht ik, hé ik weet hoe het moet.(nerd)


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Ik kwam er laatst nog eens achter hoe het niet moest, en dat was toen ik een handstand tegen een deur deed, en ik met mn voet de klink naar beneden deed, dus toen ging die deur open. (krul)
    maar ik bleef dat doen, en ik keek uit voor die klink.
    en toen ging ik het met een mat doen, altijd met gym op school als me juffie niet keek. en dan kan je het vanzelf. ;D toen dacht ik, hé ik weet hoe het moet.(nerd)

    Ooh, oké.
    Zal ik ook maar eens proberen.
    En ik zal ook uit kijken voor die klink (krul)


    effort never betrays you

    elke dag oef. doen =)
    En als er iemand is die je kan helpen ken ik nog een hele goeie oef. hoor :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lipsy schreef:
    (...)
    Ooh, oké.
    Zal ik ook maar eens proberen.
    En ik zal ook uit kijken voor die klink (krul)


    Dat is heel slim van je!
    En trouwens, doe het ook nooit op een bed waar een plank naast zit, want als je dan je been van achteren of je hoofd, of er naast, wilt gaan leggen heb je kans dat je omflikkert en op die plank flikkert. ik heb ervaring. (krul)


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Dat is heel slim van je!
    En trouwens, doe het ook nooit op een bed waar een plank naast zit, want als je dan je been van achteren of je hoofd, of er naast, wilt gaan leggen heb je kans dat je omflikkert en op die plank flikkert. ik heb ervaring. (krul)

    Oké, haha.
    Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?(krul)


    effort never betrays you

    Lipsy schreef:
    (...)
    Oké, haha.
    Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?(krul)


    Geen irritante mensen bij je in de buurt laten, voor als die even denken grappig de gaan doen, en je vervolgens de kieteldood gaan geven. lekker, dan val je dus op je face. naja, ik dan. (krul)
    ehm, verder weet ik niet echt iets. xD maar ik ben al heel vaak gevallen iig.
    en ooja, niet ineenkaar handstand doen en dan doorklappen,
    dan zie je echt sterretjes, en men ik voelde me zo stoned als een kanarie. (krul)


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    uwl, op je schouder?
    -probeert-

    oh dat, ik kan hem ook in me nek ;d
    maar ik kan niet meer dan handstand overklappen en dan staan ;D
    naja, meestal word dat in een brug en dan keihard vallen.(cat)

    Dan ben je wel lening maar mis je de krag in je armen.
    Het beste is om elke dag of om de dag te oefenen, 10 minuten is al genoeg.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall