• Ik weet niet waar dit bij hoort ;x?

    men, me vriendin vertelt me net dat ze lesbie is.
    ze vond ook nooit van die hunks knap ofzo.
    maar het is echt raar, naja ik heb er niks op tegen.
    maar ze was bang dat het onze vriendschap zou aantastte.
    ze zei dat ze me wat moest vertellen, dus ik vreesde erge dingen.
    maar ja. heb ik dat ook weer is meegemaakt.

    Ik wist niet echt wat ik moest zeggen ofzo,
    ik zei maar dat ik het niet erg vond.
    alleen ik ben bang dat ik dalijk een kutopmerking maak ofzo ;x
    iemand ooit gehad?

    [ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 23:20 ]


    Smile and live.

    Heavily schreef:
    Toen een vriend van mij vertelde dat hij gay was, was mijn eerste reactie: DUDE, GENIAAL! Nu kunnen wij samen shoppen en jongens spotten in de stad, HIGH FIVE DUDE!
    Maar het kwam best wel onverwachts, want ik dacht dat hij allang uit de kast was gekomen, maar blijkbaar niet dus..

    Anyway, ik denk echt niet dat je vriendin boos wordt als je eens een opmerking erover maakt ofzo, want dat je er al zo normaal mee omgaat is al prettig en fijn voor haar.



    Haha, zei je dat tegen hem? 'Dude geniaal!' xD
    euja, dat is wel handig. hahaha.


    Smile and live.

    Jij vindt dat een probleem? Ik had ooit een vriendin die me vertelde dat ze verliefd op me was (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Jij vindt dat een probleem? Ik had ooit een vriendin die me vertelde dat ze verliefd op me was (krul)

    -out-


    Shoganai i ne~

    Mijn beste vriendin is Bi, maar eigenlijk boeit het me niet zo. Zij mag lekker weten op wie ze valt, ga ik me niet mee bemoeien ofzo. Maar misschien had ik al wat ervaring met dat soort dingen omdat mijn tante lesbie is. Eigenlijk is het geen probleem fzo.

    Ik vind er eigenlijk niks raars aan als iemand lesbi, bi of homo is. Ik bedoel we zijn allemaal nou eenmaal mensen. Gewoon accepteren dus, want je kan het zelf toch niet veranderen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Cheers schreef:
    Ik vind er eigenlijk niks raars aan als iemand lesbi, bi of homo is. Ik bedoel we zijn allemaal nou eenmaal mensen. Gewoon accepteren dus, want je kan het zelf toch niet veranderen.


    jaa idd, ik had tegen der gezegt dat ik bang was om een kutreactie te maken ofzo. maar toen zei ze dat ik daar echt niet bang voor moest zijn, en gewoon kon zeggen wat ik wilde zeggen.


    Smile and live.

    Ik had ooit eens dat een meisje me vertelde d at ze verliefd op me was (: En je zal heus geen kut opmerking maken (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Novelty schreef:
    Ik had ooit eens dat een meisje me vertelde d at ze verliefd op me was (: En je zal heus geen kut opmerking maken (:


    Jeej! Lotgenootjes _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'