• Ik zag laatst een film op tv en ik had hem al veel vaker gezien maar ik kon de naam niet vinden. Wat blijkt ik heb hem op dvd voor de kerst gekregen. Voor degne die de film niet kennen ga ik wel uitleg geven.

    De film gaat over een meisje Lucy ze geeft tekenles aan een school. Ook ontbijt ze iedere morgen in een cafe op Hawaii. Wat er zo speicaal aan is ze maakt altijd huisjes van wafels. Op een zekere dag ontmoet ze een jongen Henry hij vind haar leuk en het klikt meteen. Ze spreken dus af om de volgende dag weer samen te ontbijten. Nou zo gezegt zo gedaan alleen herkent Lucy hem niet meer en word Henry ergens meegenomen Sue de beste vriendin vna haar overleden moeder verteld het verhaal. "Lucy is vorig jaar in Oktober verongelukt op de verjaardag van haar vader" sindsdien ze in het zieknhuis ligt is er iets in haar hersenen aangepaast waardoor ze zich allees herrinert voor het ongeluk. Haar vader en haar broer herhalen iedere dag de verjaardag van haar vader allees moet hetzelde zijn! Henry die verzint iedere dag een nieuwe manier om Lucy haar aandacht te trekken en dat lukt ook.Maar ze krijgt een bekeuring van een agent die niks van iedereens plan afweet en ze ondekt dat het niet die beuwste dag is en tot ze op een dag een video band krigt met alles erin wat het laatste jaar is gebeurd maar ook welke dag het is.Ze maakt het uit met Henry maar later word ze toch weer op een dag wakker ergens op een schip met een vidoe waar alles instaat, ze zijn getrouwd in alaska,hebben een kindje.


    Die film vind ik echt altijd zo mooi
    Nog meer mensne die die film hebben gezien?

    jah,,ik ken hem.
    Ik vond het wel schattig :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja die film heb ik al een aantal keer gezien :'D Best zielig is ie eigenlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Adam Sandler! <3
    Doh, ik heb wel meerdere DVD's van hem, inclusief deze natuurlijk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nope, nog nooit gezien.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb zo gelachen om die film :'DD


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Santaclaus schreef:
    Ik heb zo gelachen om die film :'DD

    Ja ik vond die scene geinig dat ze die vriend sloeg met een knuppel xD

    Desecrate schreef:
    Ja die film heb ik al een aantal keer gezien :'D Best zielig is ie eigenlijk.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hoe heet die film weet iemand dat?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Hoe heet die film weet iemand dat?
    Die film die ik beschreef heet 50 Frist Dates

    Hij is geweldig ;3