• Stiekem heb ik Harry Potter altijd eng gevonden, in special 'he who can not be named'...


    Just try to live life to the fullest

    Hp is smexy :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vroeger ook hoor xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Messiah schreef:
    Stiekem heb ik altijd al van HP gehouden? (nerd)


    (Be)lieve in (you)rself

    Stiekem heb ik altijd al een hele grote zwak voor HP gehad. (cat)

    Ik heb hem altijd doodeng gevonden. Vroeger durfde ik niet te gaan slapen na ik een film gezien had.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik heb hem altijd doodeng gevonden. Vroeger durfde ik niet te gaan slapen na ik een film gezien had.


    Ik ok xD maar ik gaa morgen nar harry potter_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Rosyln schreef:
    I love HP.


    Maar de 6e film, wanneer Harry in die grot met die zombies onder water zit, was heel eng. Ik schrok me rot toen die hand uit het water kwam.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb trouwens de eerste keer dat ik de 5de film zag nachtmerries gehad daarover. :') En Belladonna vind ik ook echt eng in de film en heel dat deel daarbij is gewoon eng. Maar toch hou ik echt van HP. :9~

    Sid schreef:
    (...)

    Maar de 6e film, wanneer Harry in die grot met die zombies onder water zit, was heel eng. Ik schrok me rot toen die hand uit het water kwam.

    dat deel was eng 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stiekem ben ik gek op Harry Potter.... Ja, niet gek-gek. Maar gewoon gek.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Rosyln schreef:
    I love HP.


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Vroeger had ik er ook echt schrik van en kon ik dagen niet slapen ;o
    Maar ik vind HP echt geweldig heb al de boeken gelezen en de films gezien die tot nu toe uit zijn (':


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Rosyln schreef:
    I love HP.

    Messiah schreef:
    Stiekem heb ik altijd al van HP gehouden? (nerd)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vond hem heel heel soms wel eng... XD Maar Voldemord... Die is pas eng XD


    26 - 02 - '16