• Ik zat net met mijn vader te eten, en hij had een cursus gehad met de 'waardenmatrix' die ik best interessant vond. Het ging over je karakter en hoe je tegen dingen aankijkt. En nu ben ik benieuwd welke kleur jullie zijn. Ik ben zelf overduidelijk rood. (krul)

Rood: Machtsdrive - De wereld is een jungle; ieder vecht voor zijn eigen plek - is alert op gevaar - reageert snel en impulsief - word graag gerespecteerd - beschermt de eigen kring - wantrouwt anderen.

Paars: Rituele drive - De wereld en het leven is onveilig en onbegrijpelijk - blijf dicht bij familie en vrienden - creeërt vaste rituelen - vind sociale contacten belangrijk.

Blauw: Ordeningsdrive - De wereld is een potentiële chaos die geordend moet worden - kiest voor een bepaald systeem - werkt ordelijk - houd zich aan de regels - is loyaal en betrouwbaar - maakt af waarmee hij/zij begonnen is.

Oranje: Competitiedrive - De wereld zit vol met kansen om de eigen positie te verbeteren, als je je daar maar voor inzet - is resultaatgericht - let goed op en grijpt zijn kans - begrijpt dat inzet word beloond - is scherp op concurrentie.

Groen: Sociale drive - De wereld is een plek vol met mensen die op zoek zijn naar liefde - legt makkelijk contacten - communiceert zijn gevoelens - let op emoties van anderen - zoekt harmonie - vermijd conflicten

Geel: Intellectuele drive - De wereld is een complexe plek vol met dilemma's en kansen - creeërt ruimte om te denken en te analyseren - zoekt duidelijkheid - handelt pas na alles goed overwogen te hebben.

[ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 19:06 ]

Hope goes lost but never dies.

rood xD

Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

Overduidelijk blauw.

[ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 20:10 ]

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

Blauw én geel, overduidelijk.

[ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:41 ]

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Stassin schreef:
    Rood

None but ourselves can free our minds.

Springfield schreef:
    Zwart. (krul)
    Kidding, ik vind mij in geen van al die kleuren!

mee eens xD

Only those who listen can hear

rood denk ik :3

Iets van rood, maar ook blauw.

ik denk groen

sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

Geen? :'D

-

Paars of geel..

You are beautiful, you are love.

Jalex schreef:
    Ik ben geen van allen denk ik, haha.

Geel, echt wel.

I may not always be perfect, but I'll always try.

Ik ben denk ik ook het meeste ROOD
    Aangezien de rest al helemaaaaal niet bij me past

I chill back and I spread peace n love

een beetje geel denk ik hihih(krul)

[ bericht aangepast op 4 dec 2010 - 21:58 ]

T O K I O H O T E L < 3

rood of oranje

BAM!